Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
damn, hade emil lingonvecka? weird :S haha btw, emil, du var ju borta typ hela säsongen, såg dig typ 3 gånger totalt i backen så du har väl inte sett isf :Stittti540 sa:snacka om att försöka dissa sin kompis, han snurrar visst! bara inte när du ser!!switchski sa:lol, du snurrar inte åt båda hållen! å du snurrar ju inte ens åt ett håll med skidor!!:OAspebo sa:båda för mig med men vänster är vanligast...
Vänster iaf
för övrigt så snurrar jag åt vänster. MEN, jag snurrar bättre åt höger, bara det att det inte känns lika naturligt :O
jag har gaffeln i höger handVictors sa:who gives a shit? det e väl rätt uppenbart tycker jag? samma sak som att man har gaffeln i vänster hand istället för höger
jasså, såg dig inte göra mycket iaf, inte vad jag hört heller ! :OAspebo sa:damn, hade emil lingonvecka? weird :S haha btw, emil, du var ju borta typ hela säsongen, såg dig typ 3 gånger totalt i backen så du har väl inte sett isf :Stittti540 sa:snacka om att försöka dissa sin kompis, han snurrar visst! bara inte när du ser!!switchski sa:lol, du snurrar inte åt båda hållen! å du snurrar ju inte ens åt ett håll med skidor!!:O
Vänster iaf
för övrigt så snurrar jag åt vänster. MEN, jag snurrar bättre åt höger, bara det att det inte känns lika naturligt :O
https://www.freeride.se/video/pep-fujas-90-till-270-revert-1/jeppenator sa:Pep fujas har gjort typ 180 å sen bytt håll å gjort 180 åt andra hållet tror jag...patriknorling sa:fett coolt att göra så ett hopp undrar om nån gjort det?emmmil sa:men ofta, det är ju fett svårt, en 360 åt ena hållet och sen en 360 åt andra i samma hopp? Du lär ju vara grym!
på JOI 06, finns film nånstans.. ser helt galet ut!
om man snurrar åt vänster har det inget att göra med att man är högerhänt eller intetwajl sa:Vänster är nog vanligast, högerhänta snurrar oftast automatiskt lättare åt vänster.
Största andelen av befolkningen är högerhänta. Slutsatsen jag drar.
Är du knasig eller? Som du kanske märker själv så är detta personligt och alla snurrar åt olika håll.Victors sa:who gives a shit? det e väl rätt uppenbart tycker jag? samma sak som att man har gaffeln i vänster hand istället för höger
Han ville ju claima sin unnatty cork 9 på studsmatta fattar du väl :Odsavela sa:haha mr jibbing bra att bumpa en 1,5 år gammal tråd...
Daah!MedlemJapaner sa:Han ville ju claima sin unnatty cork 9 på studsmatta fattar du väl :Odsavela sa:haha mr jibbing bra att bumpa en 1,5 år gammal tråd...
Skön bumpSteeezJib sa:Jag snurrar åt vänster,
Me 2!mackep sa:JAG ÄR OCKSÅ SÅpatriknorling sa:är det som jag är vänster fotad som jag snurrar åt höger ;D