Vilket märke är bäst

Vilket märke är bäst
Jag har en scott och kör relativt mycket dirt och jag har inte märkt av någon skada mer än att på ramen som går vid det bakre hjulet(inge vidare på namn :P ) har tappat lite färg men det är inte särskilt konstigt då jag kört imot stenar och liknande.

Scott är nog snäppet dyrare än Kona, så håller kona samma grymma kvalitet och känsla ska du ju köra på en kona. Tycker iof personligen att Scott yz serien är snyggare än de flesta kona cycklar jag sett.

hade å lycka till! :D

Vilket märke är bäst
köp en kona , jag hade en scott förut men sålde den direkt allt på den va dåligt har en kona nu väldigt nöjd

Vilket märke är bäst
Aadam sa:
kona , scott - same shit different name :'D
det är DMR som gäller !
äntligen någon som tala vett här i cykelavdelningen i forumet, 243racing, dmr, 24bicycles, spank, ns-bikes de är BRA märken! köp inte skit som scott om du vill ha någåt med bra kvalité

Vilket märke är bäst
scotts cyklar håller bättre, min kompis hoppade in i en betong klump i över 50 km/h knappt en repa på ramen :) konas håller mkt sämre

Vilket märke är bäst
Köp Begangnat Det Är Mycket Billigare Och Får Mer Cykel För Pengarna

Vilket märke är bäst
Kona och scott...vet ni inget annat... vadå bäst?

Vill du ha bra orginal cyklar ska du köra på cannondale eller specialized. Commencals modeller är fina också. visst scott och kona är fint men säg nån som inte har det...

Vilket märke är bäst
kBerglund sa:
BigAir sa:
Beror på villken modell, heldre en bra scott än en dålig Kona.

Annars skulle jag nog välja Kona, dom har ju endel grymma cyklar!
jag håller med .. själv kör jag en kona scrap 07
men scrap är ju ingen grym cykel.

Har haft ett flertal kompisar som haft kona, allas har gått sönder! Vad är det för skit? Medans dom med scott har haft sina länge och hållt bra.

Yz0/Yz0.5 = Tumme upp

Vilket märke är bäst
Jag kan ju säga såhär..vill du ha nått billigt och bra frö pengarna ska du skaffa dig en kona...om du vill ha nått finare ska du skaffa dig en scott,har själv en scott voltage YZ0 och den e perfekt för street som jag kör...altså,har du mycket i potten så skaffa dig en scott det e fina grejer det (y)

Vilket märke är bäst
hur kan man säga kona fins det nått profs som är i top 10 i wc.
jag föredrar specialized men santacruze transison giant comecal osv osv men jag gillar ej scott och kona dom harar jag

Tillbaka
Topp