gurra-gurra-gurra
Ny medlem
Vilket märke är bäst
vet ej scott och kona är typ samma shit!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
äntligen någon som tala vett här i cykelavdelningen i forumet, 243racing, dmr, 24bicycles, spank, ns-bikes de är BRA märken! köp inte skit som scott om du vill ha någåt med bra kvalitéAadam sa:kona , scott - same shit different name :'D
det är DMR som gäller !
Antagligen, men han är nog inte intresserad av tråden med tanke på att han var senast inloggad 2005-11-11.Deespin sa:Vild gissning: Han har redan köpt cykel.
myttomani!?Sweeeet sa:scotts cyklar håller bättre, min kompis hoppade in i en betong klump i över 50 km/h knappt en repa på ramenkonas håller mkt sämre
ja ngt form av mytomani måste det ju vara killen skulle ju vara helt jävla döööd för fan ;P!philter sa:myttomani!?Sweeeet sa:scotts cyklar håller bättre, min kompis hoppade in i en betong klump i över 50 km/h knappt en repa på ramenkonas håller mkt sämre
jag håller med .. själv kör jag en kona scrap 07BigAir sa:Beror på villken modell, heldre en bra scott än en dålig Kona.
Annars skulle jag nog välja Kona, dom har ju endel grymma cyklar!
men scrap är ju ingen grym cykel.kBerglund sa:jag håller med .. själv kör jag en kona scrap 07BigAir sa:Beror på villken modell, heldre en bra scott än en dålig Kona.
Annars skulle jag nog välja Kona, dom har ju endel grymma cyklar!