Vilket märke är bäst

Vilket märke är bäst
det beror ju på...Kona har bra Dirt och scott har också dirt.om man säger så kan kona vara lite mer som en nybörgar cykel...om du vill ha en bra cykel ta scott. dom har riktigta bra cyklar.men kona har många bra cyklar att hoppa me.Inte stinky då då men shred eller scrap stuff och.Jag har många vänner som har köpt en sådan.

Vilket märke är bäst
Daav, jag lider med dig. Känner exakt samma sak. :)

OT: Kona skulle jag valt. Därför att det är mest cykel för pengarna (tycker jag).

Vilket märke är bäst
asså om du köper en dyr Kona så visst, den är bra, men du får en bättre för samma pengar om du köper en ny.

köper du en dyr scott kan jag ju säga att du har gjort en väldigt väldigt dålig affär.

Vilket märke är bäst
scott helst high octane men nitrous. häng inte med i mängden och köp en fucking kona

Vilket märke är bäst
skidnarkoman sa:
varför köpa cykel nu? det är ju snart vinter och dags för nya skidor!
fett bra sagt ja längtar redan
ja skulle nog tagit en kona fast alla små kids köper kona även fast domn e sämst dom säger typp mamma mamma köp en kona till mej alla har de de är bästa märket som finss blablabla men annars e scott yz1 och yz0 nollan riktigt grymaa

Vilket märke är bäst
köp en diva cykel...dom är coola att bara glida runt i www.divamarketing.se

Vilket märke är bäst
själv kör ja på en krornan som min pappa snodde från lumpen för sisudär 30 år sen...
rullar fortfarande lika bra , och sen är de assmidigt me en däckpump i dedär röret därbak :)

rekomenderar starkt..

Vilket märke är bäst
ska du ha en dirt tycker jag att du ska ha en kona för jag gillar inte scott's dirt cyklar. men hellst av allt skulle jag byggt ihop en specialized, gör det ! =)

Vilket märke är bäst
En Shred är i klass med en Yz0 Komponents mässigt det är i princip samma delar lite skillnader. men Scotten är 2500 kr dyrare vilket bara säger sig själv du får samma cykel nästan för mindre pengar

Vilket märke är bäst
det är bara upp i valet. Vad vill du ha för ram form? en mer XC geometri dvs inte så mkt sluttande enligt mig tar du scott och om du vill ha mkt sluttande ram tár du en kona :D vi snakar vell om yz0?

Vilket märke är bäst
kona kanske är mycket cykel för pengarna med vad spelar dt för roll om dom inte är nå sköna, man vill ju ha en cykel som man trivs med.

Vilket märke är bäst
kona och scott?. är det de ända märkena ni kan lr?. kona spricker lätt, scott är för dyr...

plocka ihop cykeln? :D. märket som är bäst? :P. inget är bäst, alla är bra för sig, alla har för och nackdelar.... men jag gillar odenbikes :D (jag är en bmxpojke:P)

Tillbaka
Topp