vilket märke?

Calle_N

Ny medlem
vilket märke?
som texten lyder vilken märke gäller för i år?
ni kan också vissa var man kan köpa dom det kanvara över allt t.ex: USA
det får max å på 4500 för jacka och byxor.

MVH/ C

vilket märke?
Asså är de inte bättre att du köper de du gillar och inte bryr dig om vad andra tycker?
de är ju bara döda fiskar som flyter med strömmen...

Men Peak är ju alltid snyggt, North Face en personlig favorit och varför inte SOS de är bra grejjer de med! Men ta de du tycker e snyggast!

vilket märke?
jag hittade en jävligt clean overall på Kappahl igår! den var ganska dyr, då den gick lös på 550kr, men de får man ju ta. Desigen är så fresh, den är rosa/gul/lila randig...så den passar båda könen om det skulle vara någon som tvekade!
dessutom finns den ändå upp till XL i juniorstorlekar...de e ju typ som XL i vanliga kläder.
Jag kan också lägga till att den är gjord i bävernylon, väldigt vattenavstötande!
Kort och gott - Vinterns måste!!

vilket märke?
Eevez sa:
jag hittade en jävligt clean overall på Kappahl igår! den var ganska dyr, då den gick lös på 550kr, men de får man ju ta. Desigen är så fresh, den är rosa/gul/lila randig...så den passar båda könen om det skulle vara någon som tvekade!
dessutom finns den ändå upp till XL i juniorstorlekar...de e ju typ som XL i vanliga kläder.
Jag kan också lägga till att den är gjord i bävernylon, väldigt vattenavstötande!
tyvärr, du lyckades inte,
men de e bara att forsätta försöka, ge aldrig upp

vilket märke?
Pizzaaugust sa:
Eevez sa:
tyvärr, du lyckades inte,
men de e bara att forsätta försöka, ge aldrig upp
qoui?
jag va faktiskt seriös.... uräkta mig lilla gubben

vilket märke?
ingen som vet nåon bra hemsida där man kan köpa oakley jag har nåra men nån till som man kan välja bland flera typ specialblend salomen mm?

vilket märke?
alltså ni alla skidaren där!!! haloo ni skidar använd skidmärkes kläder
märken som oakley och burton aä för snowboardare och bleidare!!!! BARA!!!!

vilket märke?
FoRuM69 sa:
alltså ni alla skidaren där!!! haloo ni skidar använd skidmärkes kläder
märken som oakley och burton aä för snowboardare och bleidare!!!! BARA!!!!
du menar alltså att oakley är för boarders?
men jag förstår att du är lite märklig pga av ditt utseende

vilket märke?
Landahl sa:
www.foursquareouterwear.com
Det är ett grymt märke, snygga detaljer och bra kvalitet!
Annars är ju denna ett alternativ. Lite punkiga rutor som blev lite inne förra året.
Finns det nå fetare? Ja, kanske den kunde varit XXL men annars grym enligt mig!
2dv7mfb.jpg

Tillbaka
Topp