Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tyvärr, du lyckades inte,Eevez sa:jag hittade en jävligt clean overall på Kappahl igår! den var ganska dyr, då den gick lös på 550kr, men de får man ju ta. Desigen är så fresh, den är rosa/gul/lila randig...så den passar båda könen om det skulle vara någon som tvekade!
dessutom finns den ändå upp till XL i juniorstorlekar...de e ju typ som XL i vanliga kläder.
Jag kan också lägga till att den är gjord i bävernylon, väldigt vattenavstötande!
Kort och gott - Vinterns måste!!
qoui?Pizzaaugust sa:tyvärr, du lyckades inte,Eevez sa:jag hittade en jävligt clean overall på Kappahl igår! den var ganska dyr, då den gick lös på 550kr, men de får man ju ta. Desigen är så fresh, den är rosa/gul/lila randig...så den passar båda könen om det skulle vara någon som tvekade!
dessutom finns den ändå upp till XL i juniorstorlekar...de e ju typ som XL i vanliga kläder.
Jag kan också lägga till att den är gjord i bävernylon, väldigt vattenavstötande!
Kort och gott - Vinterns måste!!
men de e bara att forsätta försöka, ge aldrig upp
du menar alltså att oakley är för boarders?FoRuM69 sa:alltså ni alla skidaren där!!! haloo ni skidar använd skidmärkes kläder
märken som oakley och burton aä för snowboardare och bleidare!!!! BARA!!!!
Det är ett grymt märke, snygga detaljer och bra kvalitet!Landahl sa:www.foursquareouterwear.com