Vilket område i Whistler?

Neunk

Ny medlem
Vilket område i Whistler?
Håller på att planera nästa års skidsäsong och det lutar åt att det blir whistler. Har läst några trådar här på forumet ang. boende och jobb etc. Jag har dock en fråga som jag inte fått svar på och det är om det spelar någon roll var man bor i whistler. Finns det något område som man ska försöka undvika när man letar boende(ligger långt utanför byn, svårt med komunikationer etc.) eller något som är extra bra. Misstänker att man ska va glad om man får tag på något över huvudtaget, men frågar ändå.
Tack på förhand
/Andreas
 
Vilket område i Whistler?
Whistler är inte en jättabra ort att säsonga i nästa år, då OS kommer allt närmare. Priserna för boende blir bara dyrare och dyrare. Och allt boende tas upp av arbetare som rustar upp byn för OS'et.

Men orter som är bra är typ: village, upper village, cay heights, creekside.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp