Vilket skidställ är snyggast?

deblanche

Ny medlem
tjenare tänkte fråga almänheten om vilket utav dom 2 saga ställen som är dom absolut snyggaste att ha i backen, jag åker bräda och är 1.84 lång, så vad ska man ha för size tro?

blir XL lagom??

bluejack.gif
greenjacket.gif

bluej.gif
greenpants.gif

jag tänkte bara fråga vad ni tyckte om stället.. :D

jag tycker det är sweet som fan..!!!

mvh//

Senast ändrad:
saga när man åker bräda, det har jag aldrig hört talas om förr men den grön-gula är snyggast

sorry för den dära tråden som typ heter "jsdfgbahsdbfsdaf" skulle bara göra ett prov på ifall jag kunde lägga upp bilder, sen råkade jag spara den haha :D

ooj sa:
saga när man åker bräda, det har jag aldrig hört talas om förr men den grön-gula är snyggast
gör det någon skillnad om man kör med skidor eller åker bräda när man har SAGA gearen eller? :S det har jag svårt att förstå! ??

men orka. Ta den du tycker är snyggas!!! Är det andra som ska bestämma vad du ska åka på eller? Och boklund, du behöver inte posta sönder forumet med saga trådar

tare lungt, jag har precis lärt mig hur jag ska göra, får jag inte försöka då eller?
sen frågar jag bara efter smakråd. har inte bestämmt mig riktigt..

har försökt att lägga upp bilder tidigare men inte lyckats, sen nu när jag lyckades så äre någon som blir butter för att jag har slängt upp 2 trådar om saga stället..

precis så är det ^^

Och btw, ditt förra namn är typ mycket coolare än nitrodude liksom???!!!

när man kollar på plaggen på hemsidan kan man välja proportions, när man är där inne står det typ xl 6'0''
va betyder de?

Tycker egentligen inte nån av dom är speciellt snygga.
Många bilder jag hittat på dom verkar photoshopade så färgerna skiljer sig grymt mycket.
Det blåa skulle jag valt ialafall då i stort sett alla har lysmaskgrön nuförtiden..

man kan hitta dom på deras hemsida: http://www.sagaouterwear.com/

okej, men är det någon som kanske har det dära stället som kanske skulle kunna ta ett kort så att man kanske får se dom neutrala färgerna, för jag tror också att ganska många bilder är photoshopade ganska mycket för att få den coola neon färgen. men det är bara vad jag tror..

skulle vara grymt nice att få se ett sånt ställ IRL men det är inte så många som har det.

stället kostar runt 3900 kr eller nått sånt om jag inte ha fel, tror jag läste det på sidan ddär priserna står.

Tycker dom ser ut som Analog gjorde för några år sedan, och färgmässigt känns det som fjolårets slalomkläder.

Satsa på den blå om du köper nytt varje år annars den gröna eller ännu hellre BeaverFur färgen.

Senast ändrad:
ztigenius sa:
när man kollar på plaggen på hemsidan kan man välja proportions, när man är där inne står det typ xl 6'0''
va betyder de?
det visar hur XL sitter på en kille som är 6'0" (vilket är ungefär 180 cm)

troNi sa:
ztigenius sa:
va betyder de?
det förstår inte jag heller! :S någon som vet vad det kanske kan betyda???
Eftersom dom är lite efterblina i staterna och inte använder cm så antar jag att 6'0"
betyder 6fot och 0tum vilket blir 182,88cm...

fan, jns han före mig...

Senast ändrad:
troNi sa:
man kan hitta dom på deras hemsida: http://www.sagaouterwear.com/

okej, men är det någon som kanske har det dära stället som kanske skulle kunna ta ett kort så att man kanske får se dom neutrala färgerna, för jag tror också att ganska många bilder är photoshopade ganska mycket för att få den coola neon färgen. men det är bara vad jag tror..

skulle vara grymt nice att få se ett sånt ställ IRL men det är inte så många som har det.
tyvärr finns det nog ingen som har det eftersom dom börjar skicka ut ställen i slutet på februari

Tillbaka
Topp