Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gör man den cleant är det ju inte spik längre.Railson sa:om de är ett stort hopp så är de klart snyggare me en 3a nose mute,
men om de ät ett mini hopp, typ 5-7 meter med inte så mycke air så tycker så jag de är coolare med en spiken 7a om man gör den snygg, alltså håller in armarna, står lite brebent å untan sprattel, kan vara coolt i stora hopp oxå om man gör den ccleant
de går nog, tänk då.. Vääärldens überhopp och spiken 7, lite corkad och absolut inget sprattel.. skulle va sick..Setermaan sa:Gör man den cleant är det ju inte spik längre.Railson sa:om de är ett stort hopp så är de klart snyggare me en 3a nose mute,
men om de ät ett mini hopp, typ 5-7 meter med inte så mycke air så tycker så jag de är coolare med en spiken 7a om man gör den snygg, alltså håller in armarna, står lite brebent å untan sprattel, kan vara coolt i stora hopp oxå om man gör den ccleant
Ja men en spik måste ju nästan ligga i rak vinkel och ha lite skönt sprattel.Annars kan den ju bli snygg, det skulle döda spikfaktorn heltKruxelidux sa:de går nog, tänk då.. Vääärldens überhopp och spiken 7, lite corkad och absolut inget sprattel.. skulle va sick..Setermaan sa:Gör man den cleant är det ju inte spik längre.Railson sa:om de är ett stort hopp så är de klart snyggare me en 3a nose mute,