bouic Medlem 2005-01-13 Vilket underställ? #1 Vilka underställ i ull finns på marknaden nu? Vilket rekommenderar ni?
chrtur Aktiv medlem 2005-01-13 Vilket underställ? #2 Kanske något intressant stod här en gång? Senast ändrad: 2007-03-27
GHK Ny medlem 2005-01-13 Vilket underställ? #3 Jag har ULLFROTTE å det är det bästa tycker jag! jag ha då aldrig frusit i det, det ä lite dyrt med det är värd varje krona. Mvh Marcus
Jag har ULLFROTTE å det är det bästa tycker jag! jag ha då aldrig frusit i det, det ä lite dyrt med det är värd varje krona. Mvh Marcus
dnleriksson Aktiv medlem 2005-01-13 Vilket underställ? #5 Kolla in utsidan.se. Där kan du få svar på allt om underställ och alla andra kläder som kan vara av intresse. Finns otroligt kunnigt folk där.
Kolla in utsidan.se. Där kan du få svar på allt om underställ och alla andra kläder som kan vara av intresse. Finns otroligt kunnigt folk där.
dnleriksson Aktiv medlem 2005-01-14 Vilket underställ? #6 Såg att utsidan funkade bra. Det bara haglade in svar.
Skurt Ny medlem 2005-01-15 Vilket underställ? #7 Köp ett ullfrotté som Marcus sa. De e lätt värt varenda krona. Blir dock lite varmt när de inte e så kallt ute..
Köp ett ullfrotté som Marcus sa. De e lätt värt varenda krona. Blir dock lite varmt när de inte e så kallt ute..