Vill du bo i St.Anton?

MikeD

Ny medlem
Vill du bo i St.Anton?
Hejsan på er allihopa, vi är tre glada pojkar på 20 år från STHLM.
Vi ska ner till Stanton i vinter från december till maj.
Och vi har en lägenhet där som vi har 5 lediga platser i, så nu undrar vi om det finns några intresserade. Månadshyran är förvisso ganska hög.
Om vi blir 8 pers så skulle den ligga på ungefär 4500/pers.
Skriv om ni är intresserade.

Hälsningar// Micke,Pelle,Rilla

Vill du bo i St.Anton?
Tjena pojkar!

Ja å vännerna åker ner till stanton för andra säsongen nu..
Hälften av oss (dvs ja å en till) funderar på att inte åka förrän just efter jul dock.. Inget säkert ännu.

I fjol bodde vi i en liten tvåa rätt centralt, sex stycken, vicket funkade jättebra, förutom att det ju är -just de DYRT.
Nåt sånt ni pratade om betalade vi åxå, men ja kan ju inte påstå att de inte va värt de ju!
(vart ja ska få pengarna ifrån, till skillnad från mina för tillfället ullpackande vänner i norge har ja inte en aning om dock.. men de löser sej.)

Ungefär var ligger denna stora lägenhet å mellan vilka tider tänker ni hyra den osv..??

Vore trevlit me svar å så, men hursomhelst så ses vi ju där nere ju! =)

/emma.

(om ni vill kan ni ju mejla: forsgren_emma@hotmail.com)

ps. vi komm` från nårrrland! hihi

Vill du bo i St.Anton?
Hej svej!!

Vi är två glada flickor som skulle tycka att det vore jätteintresant att veta mer om erat boende. Behöver verkligen nånstan att bo, så priset är lugnt.
Skulle vara så kul om det gick att ordna ett samboende....

Men du..... Kan inte du maila till mig om du tycker att det låter intressant med två trevliga tjejer som sambos =)

Svara gärna så snart du kan....skulle vara bra!!

Hej så länge... // Kajsa. kajsa_kavat82@hotmail.com

Vill du bo i St.Anton?
Tjena!!
Jag tillbringade hela förra säsongen i anton. Jag ville bara varna för en herre vid namn Walter Feuerstein i Pettneu, i fall eran hyresvärd har detta namn så leta upp nåt annat boende för faan!! Gubben är inte riktigt frisk!

Hälsningar // Kriz

Vill du bo i St.Anton?
Vilket datum åker ni? Vi är tre snubbar från Göteborg på 20år, intresserade. Vart ligger den?

Simma lungt, Dexter!

Vill du bo i St.Anton?
Vi ska ner till alperna från någon gång i januari till maj (givetvis beroende på snöförhållanden osv...). Vi har inte bestämt ort ännu, utan det beror på var vi hittar boende. i var i Chamonix förra säsongen så det rör sig om dit, Val D`isere eller St Anton. Men ert boende verkar intressant. Maila mer information.

Vill du bo i St.Anton?
Hallå... Vi e två grabbar (19) från sthlm som också tänkt dra ner till st:anton i dec... Om ni fortfarande letar så kan ni ju skicka lite mer info. Väldigt intresserade// Mvh Jocke

Tillbaka
Topp