vill du bo med oss i saalbach

erraoklabbe

Ny medlem
har fixat ett bra boende.
efter förra helvetes vintern bestämde jag och min kollega att vi skulle höja standarden, vi hade helt enkelt blivit kräsna. har nu ett boende pg behöver bara 2-3 som kan bo med oss. hör av dig om du e intresserad, omgående

öhhhhhh.....!!!
GraBBar, jag vet vilka ni är.
Frågan är, vet NI vem JAG är?

Weisst Du das?????

Duger inte Haus Ladis får ni åka utan mig (käft, jag vet redan att ni inte vill ha me mig i år igen....!...men visst, låt mig sitta sjukt manodepressiv hela våren, gör det!!!)

du läser mina tankar! jag har redan gjort en vinter med dig in das keller! så att säga en vinter förmycket.. endast seriösa svar tack

Hej,
Jag och en polare tänkte göra en säsong nere i alperna. Vi har inte hittat boende eller bestämt ort än. Det låter intressant om vi skulle kunna bo med er. När ska ni åka och vad kommer boendet gå på för pris ungefär? Mvh Rasmus

tja.
nathalie heter jag, är sjukligt sugen på att åka lite snöbräda några månader..
vad är ni för tomtar då? när hade ni tänkt åka?

hare fint så hörs vi // n

ps, jag har lärt mig att diska sjukt bra efter förra året, bara så ni har med det i er utvärdering ;)

sho

tja tove heter jag. är intresserad av boende och även resa ned. vad är det för boende ni fixat och när / hur tänkte ni åka ned ? Hör av er om alla platser inte redan är tagna. kram kram !

klart ja vill bo med er.... kan tänka mig att sticka när det passar er.... skå åka med en tjej kompis så de hade varit nice om vi kunde bo med er... hör av er.... adam och sofie

Hej!
Vi e två tjejer på 19 år som funderar på att åka. Vi skulle gärna vilja veta lite mer om priser o så. Hör gärna av er!/ Malin o kristin

Tillbaka
Topp