Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag åker bil ner till frankrike, tignes på måndag den 12de. undrar om någon vill åka med?! behöver ju inte nödvändigtvis vara till tignes kan ju stanna på vägen. blir nog billigare än flyg om vi blir några stycken. hör av dej!!
Johanna