Vill ha boende i Åre under Vintern!

stephanie

Ny medlem
Hellu!
Jag och en kompis söker boende i vinter i åre! Vi kan bo i en städskrubb, i en pistmaskin eller t.o.m under e puckel i puckelpisten! Ne, kanske inte riktigt så men ni förstår, inte lyxvillan mitt i backen är nödvändigt! Om ni har nåot förslag så skriv gärna till mig=) Ha det fint.
KramKram

kolla staffhotel.se litet grubbboende 9km utanför går bussar å så både dag å natt..
vet inte om de är nåt ledig men ring å kolla

Letar också efter boende..men de verkar hopplöst!=/ Nån som vet om Staffhotel är fullbokat? Rätt dyrt, men de kanske de är värt?! Funkar de att boka dubbelrum fast man inte vet nån man kan del rum med, blir man bara plaserad då eller hur funkar de, nån som vet?=) Ingen som är sugen på att dela en stuga eller nåt annars, vore ju toppen..=)

Senast ändrad:
Jag har en stuga ca 3 mil utanför! vi är 2 killar som ska bo där och ska pendla till åre!
Bo billigt och dela på bensinen=)

Jaa hyran blir inte hög eftersom jag äger den o bara behöver betala el osv! men man får dock lägga pengar på att pendal =/

Kolla upp boende i Järpen eller Undersåker. Billigare, och man slipper en massa dryga säsongare... :-)

ja ska dra upp i slutet av november eller tidigare bror på jobb!
Sökt jobb på skistar mm! har släkt däruppe så ska alltid gå att ordna=)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp