vill ha lite prisuppgifter om tyskland o österrike

cave_man

Ny medlem
Hej jag skulle vilja ha lite prisuppgifter ang sprit, öl, cigg, snus (om det finns där)...vad det kostar på affären och på krogen...Eller e det värt o köpa på sig massa sprit i tyskland på resan ner? finns detinte en skattefri by ner vid ischgl där borde cigg iaf va billigt?

Snus: finns inte o köpa i Tyskland eller Österrike, dock finns det en o annan "svart" marknadsförsäljare där du kan hitta det, men dock DYRT, i Schweiz kan du även finna det ibland, men tipset är att köpa via SWE-Match hemsidan.

Sprit är BILLIGT i jämförelse med SWE, en flaska JELTSIN sprit kostar € 5.50 pa M-Preis i Österrike. 2L ROX (Redbull liknande) kostar sedan 2 €, för 7.5 € far du en rejäl fylla.

Cigg e inte billigt, o inte dyrt, det kostar ca 3.70€ för ett paket i Österrike.

Samnaun pratar du om, "skatte paradis",nja, du kan köpa en flaska rom för 4 €, lite billigare kläder, men annars inte ens värt ett besök.

Nu när du fatt svar pa dina fragor, sa vill jag ställa dig en fraga: Vad har detta med www.freeride.nu o göra??

Skall du aka skidor eller vill du bara förstöra din kropp?

Som svar på din fråga Jalle_SexIE .. vad detta har med freeride att göra så är det så att vi ska bila ned till st anton för att kicka av en säsong där så det kan ju vara rätt ok o veta liksom.. om man ska passa på att handla i tyskland eller inte .. thats why :)

Jalle_SexIE>>> skadar ju inte o fråga då jag säsongat förr o vet att jag garanterat skadar mig o måste dränka mina sorger i alkohol...cigg använder jag bara för att det e tufft o att man smakar illa i munnen!!! tackar iaf för svaren... blir till o snacka med pedro nere på pizzan o tjacka smuggel cigg av han så man står sig ett tag!!!

kickar väl igang denna traden igen.

jo saken är denn är att jag befinner mig i schweiz och har ett desperat behov av snus.
sa jag undrar om nagon vänlig själ vet var i schweiz jag bör kunna köpa lite snus?
tyvärr har jag inte möjlighet att beställa pa nätet. sa med andra ord behöver jag veta en Svarta marknaden äffär elelr kanske en Privatperson som kan tänka sig att sälja lite snus.

kickar väl igang denna traden igen.

jo saken är denn är att jag befinner mig i schweiz och har ett desperat behov av snus.
sa jag undrar om nagon vänlig själ vet var i schweiz jag bör kunna köpa lite snus?
tyvärr har jag inte möjlighet att beställa pa nätet. sa med andra ord behöver jag veta en Svarta marknaden äffär elelr kanske en Privatperson som kan tänka sig att sälja lite snus.

Tillbaka
Topp