Vill till alperna, någon som har sängplats eller skjuts.. reskompisar...?

Emmee

Ny medlem
Hejsan!

Jag har lust att åka ner till alperna!
Har inte bestämt någon ort ännu men tänkte höra om det var någon som har ett bra tips, var man kan hitta jobb , boende osv.

Skulle var jättekul om det finns någon snäll människa som har en sängplats eller kanske en plats över i en bil. Eller om någon skall ner och vi tillsammans kanske kan hitta ett ställe att bo på.
Jag hade tänkt åka i början av Januari och stanna säsongen.

Svar gärna till en festgla skid-och snowboardälskande tjej!

Emma!

Hej du Emma!!
D e klart du ska ner till alperna i år!! finns ju inget att tveka på alltså.. Själv så har jag tänkt o dra ner me nåra kompisar den 3e januari.. Vi åker bil o ska till Ischgl i Österrike.. Som tur e(?) så e vi bara 3 st i bilen, o har därför en plats över om du vill åka me!!?? Tyvärr e lägenheten redan överfull, så d kan vi inte hjälpa dig me.. Men d löser sig säkert där nere... Säg till om du e intresserad lr om du har nåra andra frågor!!! // Simon

Hej!
Vi är tre stycken som har en plats över i vår lägenhet i Chamonix/Argentiere. Från den 19 jan till 19 maj (om du vill), vatten och el inkluderat 1500 franc i månaden. Flyger dock ner.
Hör av dig.

Tjenare!
Jag och en polare bilar ner den 16 januari till Österrike, Vi vet inte vart vi ska men det blir nog st.anton. Har en plats ner om du vill hänga på. svara på robert_rautio@hotmail.com

Tja!

Ska ner till Kitzbühel nu på fredah. Har inte fixat boende men har jobb, det verkar vara ganska enkelt och gott om jobb i Kitz, hör av dig om du ska dit. Jag flyger.

/Björn

Tillbaka
Topp