Vill till St Anton!

Sussa_tussa

Ny medlem
Vill till St Anton!
Tjenare! Jag är en tjej på 20 som är sugen på att göra en säsong nere i St Anton. Jag har inte så stor koll o behöver veta lite mer mko hur man fixar boende o jobb osv.
Vill ner för att festa o åka bräda!..

Vill helst inte åka ner själv heller, så om där finns fler där ute som e sugna? Hör av er!!

/Suss

Vill till St Anton!
Jag har precis börjat leta. har inte så stor koll på boende, jobb osv. men vet att jag är sjukt sugen på en hel skidsäsong. är också på egen hand så lite sällskap bangar jag inte. hur hade du tänkt ta dig ner osv, några planer alls?
ha d!
Filip

Vill till St Anton!
Aha! jag har alltså inte planerat så mkt. känner någon som varit där nere o säsongat så har jag med blivit sugen nu. Men vet ingen annan som ska dit o själv e kanske inte så najs. Bil verkar ju nästan vara det bästa, eller?
annars vet jag inte så mkt. Hur har du tänkt?
Ha d gött!

Vill till St Anton!
Har inte hellet hunnit så långt. började som sagt leta idag. har kollat runt en massa på boenden o jobb och än så länge tror jag det finns gott om båda. bil är ju helt klart att föredra med packning o allt. har dock ingen tillgång till bil, har du en så har jag iaf. körkort:P annars är det tåg buss eller flyg som gäller. har rest till österrike med alla olika sätten. Flyg är ju så klart bekvamast o snabbast men kanske inte det smidigaste när det gäller bagage. så utan bil föredrar jag nog tåg.
Hade väl tänkt mig att dra ner någon gång i mitten av november för att va ute i god tid.
Säg till om du hittar något intressant!
mvh Filip

Vill till St Anton!
jag e också sjuukt sugen. har snackat me en annan tjej också härifrån som me e sugen på st. anton. själv har jag noll koll men vill göra ngt annorlunda! jag tycker de hade vart toppen om vi kunnat bila ner. när hade ni tänkt dra ner?? ***

Vill till St Anton!
Snackade med 2 polare som var där nere för 2 år sedan. och dom berättade att mitten av november får man va där nere om man vill ha chanser att hitta jobb. tydligen krävde vissa att man snackade bra tyska (vilket jag inte gör). tror jag kommer sikta på mitten av november iaf. men bara grovplannering nu ju, så vi får se:D

Vill till St Anton!
Hej!
Jag och mina 2 tjejkompisar ska också ner till st anton i vinter. Vi har hittat ett boende, men behöver en till. Ligger bra och ok pris, 100m2 så gott om plats. Vi är 18-21 år. Hör jättegärna av dig om du är intresserad min mejl adress är linnea_petersson@hotmail.com
//Linnéa

Tillbaka
Topp