Vinterns Resemål

HannesK

Ny medlem
Vinterns Resemål
Vart ska ni resa för att söka snö i vinter?

Jag ska först på träningsläger i Idre 7/11-11/11, sen Torsdag-Söndag i Tandådalen, vecka 2. Trysil tre gånger med Deje Alpina Klubb och en vecka i Val Thorens, en vecka efter påsk.
Jag kommer även att infinna mig tidigt i Fonna.

Vinterns Resemål
först ska jag till wäsa, sen ska jag till tandådalen i tre veckor men kommer förmodligen inte bara va där,sen ska jag till andermatt, sen ska jag kanske till åre på påsklovet... men så kommer jag väll köra massa is stockholm (om det kommer någon snö :S) och så ska jag till kungsberget några gånger..
m.m

Vinterns Resemål
Ett tips: om du åker Twintips och tycker om att hoppa & raila åk inte till Wäsa hoppen är inte gjorda för att skidåkare ska tycka dem är sköna och inte heller kickarna till railarna är anpassade för skidåkare. Om du åker snowboard är parken säkert helgrym men för en skidåkare som mig är det riktigt jobbigt faktiskt.

Keep it real Paaaaaaaise

Vinterns Resemål
TokTobbe sa:
Ett tips: om du åker Twintips och tycker om att hoppa & raila åk inte till Wäsa hoppen är inte gjorda för att skidåkare ska tycka dem är sköna och inte heller kickarna till railarna är anpassade för skidåkare. Om du åker snowboard är parken säkert helgrym men för en skidåkare som mig är det riktigt jobbigt faktiskt.

Keep it real Paaaaaaaise
hmm...vissa säger att det är bra för skidåkare och vissa säger att det är dåligt..
men jag ska iallafall dit..

Vinterns Resemål
Jag ska till Bad Gastein i januari sen till trysil på sportlovet sen blir det väl åre till påsken tror jag. Min farmor bor precis vid wäsa så jag åker väl upp nån helg då och då

Senast ändrad:
Vinterns Resemål
för en veck över ny år till sälen(tandådalen).. sen 10 dagar i st anton i mars.. sen blir det stryn eller gränsen i maj! Vill åka mer men man måste ju jobba,,

Tillbaka
Topp