Visa din fika!

Visa din fika!
1000001988.webp

Visa din fika!
ketchuptuggummi hockeypulver&chips,ibland blir det bara det som ligger i botten av ryggan&då får det duga,fika är ju ett oerhört brett fenomen.
20250615_162115.webp
20250615_161156.webp
20250615_142801.webp
20250615_145422.webp

Visa din fika!
Regnar det kan man lika gärna ladda upp för veckans fika stunder.
Edit:
Svärmor undrade varför bullarna ligger på en tidning så tipset kommer även här.
När bullarna tagits ut ur ugnen och svalnat lite penslar jag dom med sockerlag som kladdar ner bordet.
Sånt bageriknep som lyfter bullarna.

Bilagor

• IMG_4739.webp
    IMG_4739.webp
    852.4 KB · Besök: 54
Senast ändrad:
Visa din fika!
Regnar det kan man lika gärna ladda upp för veckans fika stunder.
Edit:
Svärmor undrade varför bullarna ligger på en tidning så tipset kommer även här.
När bullarna tagits ut ur ugnen och svalnat lite penslar jag dom med sockerlag som kladdar ner bordet.
Sånt bageriknep som lyfter bullarna.
Bara en sådan sak som att faktisk ha en fysisk tidning

Visa din fika!
Bara en sådan sak som att faktisk ha en fysisk tidning
Och jag springer utan hörlurar, äger inga AirPods, har ingen ”smartklocka”, lyssnar inte på poddar, använder inte Instagram, dricker inte IPA, rakar mig varannan dag. Jag måste vara den sämsta 45 åringen i landet 🤣🍻
Att sitta i liftstolen i trädgården med en jamare och lokaltidningen är magiskt!

Visa din fika!
Och jag springer utan hörlurar, äger inga AirPods, har ingen ”smartklocka”, lyssnar inte på poddar, använder inte Instagram, dricker inte IPA, rakar mig varannan dag. Jag måste vara den sämsta 45 åringen i landet 🤣🍻
Att sitta i liftstolen i trädgården med en jamare och lokaltidningen är magiskt!

+1 på den, fast jag har ett par billiga JLabs lurar (som jag inte tränar med!) och lyssnar ibland på Louise Epsteins hjärnpodd och diverse modern musikhistoria från Rolling Stone Magazines poddar. Liftstol i trädgården står på önskelistan! 😆

Dags för den här tror jag 😉:

Visa din fika!
Tack
Har paddlat en heldagforspaddling i Dala floda och skall till Dalhalla och se Judas Priest ikväll så ja.
Det är jäkligt bra just nu 👍😁
Kul!
Många år sen jag var där, körde du på egen hand eller med Kajaktiv?
Ska ni stanna i Rättvik så rekommenderar jag Bistro apan för en trevlig matupplevelse och Diner 45 för att möla i sig bra ribs, burgare och glassdesserter.

Visa din fika!
Ska ni stanna i Rättvik så rekommenderar jag Bistro apan för en trevlig matupplevelse och Diner 45 för att möla i sig bra ribs, burgare och glassdesserter.

Ja Bistro Apan är en kul plats!
Däremot om du ser någon skylt om ”Rättviks bästa pizzeria”… Vi var där, nånstans i Rättviks bakvatten. Hoppas verkligen att det inte var Rättviks bästa pizzor.

Visa din fika!
Det står nån skylt om Sveriges bästa pizza på vägen in...
Men smörgåsar och mackor är för mig varma som kalla nödoroviant och lnget annat

Tillbaka
Topp