Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allt under 30% är fika för finnar….Tysk Aldi market. 5,99 flaska!
Säger han som tror att 4,2% dansk fulöl räknas som jamare?Allt under 30% är fika för finnar….![]()
Jag hade till mitt försvar en gammal dansk till ölen.Säger han som tror att 4,2% dansk fulöl räknas som jamare?![]()
Tack att vi slapp pappaskämt nr 1A om varför bullarna ligger på tidning/tining...Svärmor undrade varför bullarna ligger på en tidning...
Bara en sådan sak som att faktisk ha en fysisk tidningRegnar det kan man lika gärna ladda upp för veckans fika stunder.
Edit:
Svärmor undrade varför bullarna ligger på en tidning så tipset kommer även här.
När bullarna tagits ut ur ugnen och svalnat lite penslar jag dom med sockerlag som kladdar ner bordet.
Sånt bageriknep som lyfter bullarna.
Och jag springer utan hörlurar, äger inga AirPods, har ingen ”smartklocka”, lyssnar inte på poddar, använder inte Instagram, dricker inte IPA, rakar mig varannan dag. Jag måste vara den sämsta 45 åringen i landetBara en sådan sak som att faktisk ha en fysisk tidning
Och jag springer utan hörlurar, äger inga AirPods, har ingen ”smartklocka”, lyssnar inte på poddar, använder inte Instagram, dricker inte IPA, rakar mig varannan dag. Jag måste vara den sämsta 45 åringen i landet
Att sitta i liftstolen i trädgården med en jamare och lokaltidningen är magiskt!
Annars en klassiker att dricka sprit ur kaffemugg, det blir så mycket skvaller på gatan när man står med shootsglasset 07:00 och vinkar till grannen.Tonic med lime i kaffemugg.
Ja. Ingen gin, jag dricker den rent
Skall köra...
Kul!Tack
Har paddlat en heldagforspaddling i Dala floda och skall till Dalhalla och se Judas Priest ikväll så ja.
Det är jäkligt bra just nu![]()
Ska ni stanna i Rättvik så rekommenderar jag Bistro apan för en trevlig matupplevelse och Diner 45 för att möla i sig bra ribs, burgare och glassdesserter.
Dom vann Pizza SM för typ 20 år sen och skyltar fortfarande med det.Det står nån skylt om Sveriges bästa pizza på vägen in...
Men smörgåsar och mackor är för mig varma som kalla nödoroviant och lnget annat