Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blev mätt idag också... Den här jevvla omeletten var sprängfylld med gött.Jag tittade på bilden och blev mätt...![]()
Stämmer att det är Tre Cime di Laverdo/Drei Zinnen, bild tagen från Drei Zinnen Hütte.Där har jag klättrat om det är Tre Cime i Dolomiterna?
En kortare på kanske 3-4 replängder och nångon som gick upp på det högra tornet i bild
Mitt minne var att det faktiskt var tämligen enkel klättring baserat på att jag inte är så grym som jag verkar eller har varit samt att kvinnan jag delade upplevelsen var en nybörjare.
Får se till att äta fort satan om du inte vill ha fryst pompa bara.
Jag valde gulaschsoppan och den var varm och god länge.Får se till att äta fort satan om du inte vill ha fryst pompa bara.![]()
Skiwasser och Radler (ingen öl).Nästan lika kallt som hos oss fast mer sol (vilket ju gör all skillnad)… Ölen ser intressant röd ut? Eller röd Skiwasser i glaset bakom?
Det får jag vänta ett tag med eftersom du just avslöjat var jag är…Skiwasser och Radler (ingen öl).
När får vi se några bilder från din norska skidort?
Fläsk, ost, smör, potäter, och - zero cola!