Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde ett försök igår, men trafiksituationen hindrade mig :P Ca. 70 cm i solna, det var ett äventyr att slänga sopor.Martin_Akesson sa:Dåligt med snö i denna tråd, trots snö som vräker ner i större delen av landet. Utanför Stockholm i Nacka har det kommit ca. 60 cm, blir att ta på sig skidorna ikväll![/url][/url]
@jeppenator jag kan tänka mig att det blir lite railande på balkongräcket i eftermiddag :Pjeppenator sa:Balkongen i stockholm är skidåknignsbar!!!
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/f61942692db5c4fc1825b8bcd20c90b2.jpg[/url]
Fortsätter det såhär kanske det kan bli nån slags rekordtidig säsongsstart här i nord?Visa bilaga 267
Det er for vildt! :DHeja!
Men seriöst, åkte inte du skidor i mitten av juli? Och nu är det snart dags igen? Nordnorge är ju för vilt alltså.
Samma sak i Mammoth som fick snö precis. Stängde för säsongen i slutet på juli.Heja!
Men seriöst, åkte inte du skidor i mitten av juli? Och nu är det snart dags igen? Nordnorge är ju för vilt alltså.
Visa bilaga 804
Val Thorens för typ en timme sedan. Heffaklump-mätte snödjupet utanför pisten med staven och det är omkring en meter. Så nu behövs det bara 1-2 meter till för att de värsta stenbumlingarna ska täckas ordentligt, hehe.
Rätt man på rätt plats vid rätt tillfälle!
Officiella mätstationen ovanför Engelberg rapporterar 40 cm nytt den här veckan.Har visst kommit lite nederbörd inatt.
Undrar vilken snöhög som är vår bil?
Visa bilaga 13009
Visa bilaga 13010
Jag har precis varit ute och borstat av bilen och hade nästan 40 cm på den (vi bor på 1700 möh). Antagligen minst 50-60 cm nytt däruppe, -14 gr vid toppstationen nu.Officiella mätstationen ovanför Engelberg rapporterar 40 cm nytt den här veckan.![]()
Allvarligt talat, jag halkade runt på det där i Lund för ca 45 minuter sedan...
Jag flyr hem till Limhamn så fort jag slutat jobbet. Regn är bättre än slask! Och dessa hiskeliga backar i Lund!Är vi alltså tre Lundabor här? :D Döttrarna uppskattade det i alla fall I morse när jag drog runt dem på pulkan.
On a side note så kändes gårdagen puderlarm för Vallåsen lite småsjukt...
Aha. Kan du kasta en blick på Oran när du passerar och återrapportera?Jag flyr hem till Limhamn så fort jag slutat jobbet. Regn är bättre än slask! Och dessa hiskeliga backar i Lund!![]()