Visum Kanada???

gojgoj

Ny medlem
Visum Kanada???
Hallojsan sticker till Whistler i Januari har fått arbetstillstånd å så men nu undrar jag om de e nån som vet om man behöver Visum???

Visum Kanada???
Skall du stanna kortare tid än 6 mån behövs inget visum. Skall själv till Canada i vinter, sticker på annandagen.
Ha en bra säsong!

Visum Kanada???
för bara semester behövs som sagt inget, men om du skall arbeta behöver du absolut ett visum. jag jobbade i
british columbia för några år sedan och då fixade min arbetsgivare visumet åt mig. problemet är bara att det
skall hämtas ut i utlandet så jag blev tvungen att sticka ner till seattle. det finns en svensk dam som jobbar
på canadensiska ambassaden där, men du skall ha flax om hon är där. visum kostar typ US$100. skriv i
gästbok om du har frågor.

ha en grym säsong!

/E

Visum Kanada???
Sitter i Whistler nu. Du måste ha ett arbetsvisum för att få jobba. I år är det stenhårda på det, tro mig för jag har inget och försöker nu att bli sponsrad av en arbetsgivare. Men det är lite svårt.
Välkommen över,, det finns inga bostäder,, absolut inget just nu, men det finns gott om jobb.
ting när du kommer över
604-902-3168

//micke

Visum Kanada???
Jag ska softa i Calgary under hela februari och mars så jag hänger gärna på om det är några bummare i Canada som behöver hyr-spons under den tiden? Jag hyr gärna in mig hos nån i en vecka eller två? /dB

Tillbaka
Topp