Vit röd rutig jacka

HannesK

Ny medlem
Vit röd rutig jacka
Hej, jag vill veta vart man kan få tag på en jacka utan luva som är röd och vit rutig. Såna som typ folk har som arbetar i skogen och shit... Det skulle va tufft att skaffa skogshuggar stilen...

Vit röd rutig jacka
Hmm..jag skulle bara ta av luvan om jag va du..Man kan göra de på dom flästa jackorna om du inte visste

Vit röd rutig jacka
quuuiiiiikkk had een "skogshuggar" jacka i år.. den va med i sportconrad katalogen:P..

Vit röd rutig jacka
Jo men det är just den dära rutiga skogs stilen jag vill ha. Och föresten så går det inte att ta av min luva.

Vit röd rutig jacka
kan inte nån slänga upp en bild på en skogshuggarjacka? jag har aldrig sett en skogshuggare så vet itne vafan dom har för jackor på sig.. ?

Vit röd rutig jacka
alwaysCrash sa:
kan inte nån slänga upp en bild på en skogshuggarjacka? jag har aldrig sett en skogshuggare så vet itne vafan dom har för jackor på sig.. ?
Har du spanat in www.google.com? Där hittade jag iaf
Lumberjack%20plaid%20twill%20shirt.JPG

Vit röd rutig jacka
alwaysCrash sa:
OlaMelin sa:
alwaysCrash sa:
Har du spanat in www.google.com? Där hittade jag iaf
http://jrobertsmenswear.com/store/images/Lumberjack plaid twill shirt.JPG
sen när är dedär en jacka ?

fyllo
Klart som fan jag ser det är en skjorta men det är "lumberjackmodell" (skogshuggarmodell)

skogshuggare har inga jackor, de har skjortor som denna. Flanell

Vit röd rutig jacka
ja men då kan du inte säga att jag inte har letat heller.. eller nått jävla pajjas..

Tillbaka
Topp