Voddler

Voddler
har anmält mig på bredbandsbolagets hemsida nu, så nu är det bara att vänta! hoppas det blir ett lyckat koncept, precis som spotify! Läste att dom investerat 13 miljoner UDS i utvecklingen av tjänsten..

Voddler
kan tänka mig att det kan bli segt för er som bor ute i skogen med dåliga internethastigheter om det blir lagg hela tiden. Men för mig lär det funka prima så i'm happy

Voddler
marcusn sa:
går ju annars att se på http://icefilms.info/ eller http://moviestream.se/ och en massa andra sidor, men dom 2 har bäst kvalité, inga reklam avbrott, men ingen svensk text, men det är inget som behövs
självklart finns det redan sidor som dessa två, men grejen med VOddler är ju att serierna / filmerna ska hålla betydligt högre kvalité (många i HD) + att man kommer att ha betydligt fler filmer och tv-serier att välja på än t.ex. moviestream.se

"Voddler har genom en egenutvecklad teknik tagit fram ett video on demand-format där ett obegränsat utbud av filmer och tv-serier kan ses av lika obegränsat antal användare. Det betyder att det finns plats för såväl gamla godingar, blockbusters och independentfilmer, svenska som internationella. Voddler har både instant play, HD-kvalitet och annonsfinansierat material, något som efterfrågats under längre tid"

Voddler
Jag tycker att de är helt okej faktiskt.. Den enda dåliga är ju att de är typ 5 minuter reklam mellan varje film man ska kolla på och typ hälften av alla filmer kostar pengar.. Men annars är de ju helt okej, Bra kvalité och så :)

Voddler
Det ända som är bra med voddler är den bra kvallan, allat annat är ganska dåligt. litet utbud av filmer varav filmerna är riktigt usla. Allt delas med din dator, det är så voddler funkar vilket inte är bra.
Får nog ge dom några år innan det blir bra så ni som inte har voddler just nu behöver verkligen inte känna att ni missar nått!

Voddler
JtoB sa:
Det ända som är bra med voddler är den bra kvallan, allat annat är ganska dåligt. litet utbud av filmer varav filmerna är riktigt usla. Allt delas med din dator, det är så voddler funkar vilket inte är bra.
Får nog ge dom några år innan det blir bra så ni som inte har voddler just nu behöver verkligen inte känna att ni missar nått!
Word! Har bara sett 1 bra film so far, Lord of War! Den va faktiskt förvånansvärt bra, ni som har voddler kan ju ta er en titt;)

Voddler
JtoB sa:
Det låga utbudeet beror vell på att det fortfarande är en betaversion =)

Senast ändrad:
Voddler
JtoB sa:
jag har det också, det är värdelöst just nu, precis som du säger ett väldigt lågt utbud av dåliga filmer.

Voddler
Vill inte vara den som gör den här tråden till en invite tråd men..
Jag skulle gärna ta en invite av någon :>

Verkar ju rätt trevligt, antar att det kommer bli ungefär samma succe som med Spotify.

Voddler
Kör själv med voddler. Verkade som att man var tvungen att betala innan men nu har de bytt tillbaka till gratis. En grej som jag stör mig på är att det inte finns någon sökfunktion (har i alla fall inte hittat den än).

Voddler
funkar helt okej, men som några skrev innan är det ju fortfarande en BETA version, så man kan ju inte förvänta sig så mycket än..

Voddler
eHolmberg sa:
JtoB sa:
Det låga utbudeet beror vell på att det fortfarande är en betaversion =)
Exakt därför får man vänta några år på att det verkligen ska bli nått om det ens kommer bli nått vilket jag är väldigt skeptiskt mot. Niklas Zennström i all ära med sitt skype men voddler.. Fast vem vet kanska gör han det igen!

Senast ändrad:
Voddler
jag har haft voddler ett tag, var en av dom första som fick det men jag tycker det är så jävla mkt random filmer. Dom enda som är bra kostar typ en tjuga

Voddler
Jag har voddler!
Tycker dock inte det är speciellt bra filmer!

Finns någon bra, tex Apacalypto..(stavning)

Men för mig så funkar inte SAW filmerna? Någon annan som har samma problem med det?

Voddler
Jag fick det igår. Första intrycket var ganska dåligt, måste betala för de flesta "bra" filmerna. Mest filmer jag inte kände till som var gratis. Men har inte direkt genomsökt programmet noga.

Voddler
jag fick det igår och har kollat lite nu och de värkar ju bra? kanske inte så bra filmer som är gratis men det är ju nånting iaf och kvallan vare ju inge fel på heller..

Tillbaka
Topp