Hej!
Jag äger ett par Volant SIN skidor och har hört att man ska vara försiktig med att köra Voant skidor i puckelpist eftersom de är uppbygda av stål. Är det någon som kan bekräfta detta eller kan man ta ut dem i puckeln utan att vara alltför rädd.
//Bengt