Völkl 05/06

Völkl 05/06
Sumon ser schysst ut med 145-125-142 mått, men att inte göra Twintipen Dogen längre än 178 är nog inget genidrag.

Völkl 05/06
Lite märkligt att första infon om laggen ligger på en rysk sida. Dessutom skriver rysstokarna att laggen är de fetaste som nånsin tillverkats påvår jord (direktöversatt), och annan info på sidan är också rätt knackig. Dock verkar völkl få ruggigt snygga skidor 05/06, saunuken var ju brutalt snygg!!

Völkl 05/06
Ja det är lite intressant med den här sidan! Jag har tidigare försökt få lite info om 2006 modellerna av min kontakt i Tyskland. Men han säger att han inte får yppa något om dessa skidor för Völkl....då skulla han råka riktigt illa ut! Sedan ser man denna sida förra veckan, med bilder och mått! Jag mailade denna länk till honom och han skickade den vidare till Völkl......får se om sidan tas bort inom kort? En läcka på Völkl eller den ryska maffian.....!

/P

Völkl 05/06
japp titta på längderna

expression har alltid haft 158 168 178

o den har också 8:or :P

Völkl 05/06
ja dogen är uppföljaren till expression. Men om sumon inte är så lång för att bredden tar upp längden. Så förstår jag inte varför Prophets som är 186 cm inte är kortare.
Prohpet: 155-130-148
Sumo: ? - 125 - ?

Tillbaka
Topp