bear88 Ny medlem 2004-08-25 Völkl 724 pro 04/05 #1 Halojsan alla! är de nån som har lite egen erfarenhet av 724:an (pro) skulle vara välldigt tacksam å få lite svar=) Peace /Bear
Halojsan alla! är de nån som har lite egen erfarenhet av 724:an (pro) skulle vara välldigt tacksam å få lite svar=) Peace /Bear