volkl bridge

robba

Ny medlem
volkl bridge
undrar en sak bara.. e så att ja beställt ett par volkbridge sen när ja snacka me dem på telefon sa de att skidornas undersida e svart på ena o vit på andra.. sen alla bilder ja sett på undersidan e de bara svart.. e de så att ja kommer få fel eller bara att de inte visats någon bild på den vita? någon som vet kan ju svara=) tack på förhand!

volkl bridge
men era ass! kikade på völkl bridge när ja va på jakt efter nya lagg.. enligt mig!! som kikade å petade x antal ggr på dessa vackra skapelser så är båda skidorna svart undertill FÖRRUTOM 185cm skidan.. men ja kan ju ha rökt/ätit nå olämpligt..

/ peeace

volkl bridge
jag har ett par völkl bridge ståendes hemma, bilder på dem har jag också, de är vita undertill, mina är 166 långa, och det finns väl bara 177 och 188.

vilken årsmodell menar du som är svart? min är väl den årets, den första, men menar ni nästa års?

volkl bridge
hahaha va bara tvungen att kolla upp saken så ja mailade völkl... och de va så att de har som en grej att helt random från par till par ha antingen två vita eller två svarta eller en av varje färg på undersidn.. jag fick ett par svart/vit... =) så nu vare sluttjaffsat=)

Tillbaka
Topp