Jide
Ny medlem
Völkl Selecta 175?
Tjena!
Behöver några visdomsord angående Völkl Selecta 175.
Mäter 185cm och 75kg. Har en Gnu 11'up 162 men den är för kort i off-pisten.
Därför vill jag komplettera med en andra bräda.
Kör på Flux Super Titan och Northwave Decade SL om det säger er något.
Jag har sökt och hittat men alla trådar verkar mer eller mindre behandla dess off-pist egenskaper. Min fråga är hur Selecta funkar i pisten då man trots allt tillbringar en hel del tid där. Går den att carva med eller är det en soft puderbräda och inget mer?
Tacksam för snabba svar.. =)
Behöver några visdomsord angående Völkl Selecta 175.
Mäter 185cm och 75kg. Har en Gnu 11'up 162 men den är för kort i off-pisten.
Därför vill jag komplettera med en andra bräda.
Kör på Flux Super Titan och Northwave Decade SL om det säger er något.
Jag har sökt och hittat men alla trådar verkar mer eller mindre behandla dess off-pist egenskaper. Min fråga är hur Selecta funkar i pisten då man trots allt tillbringar en hel del tid där. Går den att carva med eller är det en soft puderbräda och inget mer?
Tacksam för snabba svar.. =)