Wakeboard för 3000

Wakeboard för 3000
kolla begagnat! en wakeboard slits inte alls på samma sätt som en snowboard, skateboard etc. i och med att den bara används i vattnet (förutsatt att man inte railar med den o.s.v.). går därför att hitta bra och fräscha grejer till bra priser beg!

Wakeboard för 3000
Kan man åka i ett par bindningar med storleken 43-44 om man har storlek 38?
Vi ska bara åka för skoj efter en 4,80 lång båt med 40hk motor

Wakeboard för 3000
Tankhoj sa:
Kan man åka i ett par bindningar med storleken 43-44 om man har storlek 38?
Vi ska bara åka för skoj efter en 4,80 lång båt med 40hk motor
kommer bli jävligt svårt att svänga eftersom bindningarna kommer glappa som fan och inte sitta fast.

Wakeboard för 3000
Kommer inte att funka bra, Antingen kommer det vara riktigt svårt för er syster eftersom hon inte kommer att sitta fast eller så kommer ni få riktigt j**** ont i fötterna. De flesta bindningarna brukar vara 36/37-40/41 och 40/41-44/45 går ju dock att köpa någon billigare juniorbindning till er syster så ni lätt bara kan byta när hon vill åka.

Wakeboard för 3000
L3LL3 sa:
Kommer inte att funka bra, Antingen kommer det vara riktigt svårt för er syster eftersom hon inte kommer att sitta fast eller så kommer ni få riktigt j**** ont i fötterna. De flesta bindningarna brukar vara 36/37-40/41 och 40/41-44/45 går ju dock att köpa någon billigare juniorbindning till er syster så ni lätt bara kan byta när hon vill åka.
Då låter 40/41-44/45 som ett bra alternativ. Det är endast en person som inte kan få han sin rätta storlek, och iochmed att denna bindnings storlek är större än hennes så kan hon göra inlägg. Alltid bättre med en för stor storlek än en för liten.

Wakeboard för 3000
Satsa istället på att köpa ett par bra bidningar
För 2500 och bräda från aja inte vet jag med som jag tycker är det skönast med bra bidningar
Fast egentligen så tycker jag ni ska köpa en Wakeskate roligare speciellt om man inte har så stor båt finns att köpa som bland annat 720 sport m.m

Tillbaka
Topp