de ska nog inte vara nå större problem, jag kör bakom en 6 meters med 30 hk eller en 3 meters med 18, båda funkar. Vågorna är det dock lite sämre med, men när det är spegelblankt är 18 hkn at föredra, den planar så man har INGA vågur på fattnet överhuvudtaget. Helt underbart!Filleee sa:lånar tråden för en fråga, tror ni att min 410cm långa båt med 25hk 2taktsmotor palla dra wakeboard?
okeej, vågorna spelar inte så stor roll just nu, har bara åkt en gång :DBeelzeboss sa:de ska nog inte vara nå större problem, jag kör bakom en 6 meters med 30 hk eller en 3 meters med 18, båda funkar. Vågorna är det dock lite sämre med, men när det är spegelblankt är 18 hkn at föredra, den planar så man har INGA vågur på fattnet överhuvudtaget. Helt underbart!Filleee sa:lånar tråden för en fråga, tror ni att min 410cm långa båt med 25hk 2taktsmotor palla dra wakeboard?![]()
Jo men vips så har du åkt 10 ggr och då märker du att vågorna kanske visst spelar roll..Filleee sa:okeej, vågorna spelar inte så stor roll just nu, har bara åkt en gång :DBeelzeboss sa:de ska nog inte vara nå större problem, jag kör bakom en 6 meters med 30 hk eller en 3 meters med 18, båda funkar. Vågorna är det dock lite sämre med, men när det är spegelblankt är 18 hkn at föredra, den planar så man har INGA vågur på fattnet överhuvudtaget. Helt underbart!Filleee sa:lånar tråden för en fråga, tror ni att min 410cm långa båt med 25hk 2taktsmotor palla dra wakeboard?![]()
varför inte bara köra efter den stora båten då ?Jonathan_R sa:testa kör med din båt sen har du ett snöre från din båt till en större båt sen så drar den båten din båt. då får du ju högra maxfart, sen så kmr den så kallade rep-kraften att inverka så du kommer kunna surfa omkring![]()