wakeboard.

• Trådstartare Trådstartare thompson
  • Start datum Start datum
T

thompson

Guest
wakeboard.
nu har vi sålt vår gamla häfaklump till båt, så nu ska vi köpa en ny, o ja har fått i uppgift av mina föräldrar att hitta nått typ =D, så ja undrar vad som är en lämplig fart för wakeboards åkning??

wakeboard.
Runt 80hk är väl det minsta du ska satsa på. Försök få en fyrtaktare också då dessa går både jämnare och med stabilare drag. Men det går att åka med nya 50hästare också, om du inte väger mer än mig, runt 80kg. Lite jobbigt när båten inte orkar hålla tempot när man drar in mot vågen.

wakeboard.
jag hade en ryds camping, lite av en familjebåt i kombination med en 75 hk motor blev ganska bra. båten planar bra utan en åkare efter men planar inte så bra med en åkare vilket resulterar i bra svall.

wakeboard.
haha atom myran, så här det va, det ska få plats ett par personer iaf =D. båten är ju inte direkt bara till för wakeboard åkning.. men tack ändå

wakeboard.
för att få riktigt bra åkning så krävs en riktigt bra båt typ en ski natutice eller tige´. Börja att åka wakeskate istället där krävs inte så mycket på båten. Man kan ha roligt efter en 80HP båt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp