Wakeboardutrusta båten

rickTard

Ny medlem
Wakeboardutrusta båten
Hej jag är nyfiken om det finns någon här som känner till trakterna runtom i gbg. Jag letar efter en båtfirma som kan utrusta min båt inför sommaren med allt möjligt. Kan gå in mer specifikt om det finns nån här vet någon firma i gbg.

Cheers!

Senast ändrad:
Wakeboardutrusta båten
Tack för ditt svar gammel dansken :) ska kolla upp dom två med en gång! Allt beror lite på hur lång tid de skulle ta att göra sakerna.. vill ju ha båten färdig till säsongen, och min säsong börjar tidigt ;) Till att börja med skulle jag vilja slänga i ballast tankar och något smart styrsystem till dom, så att man lätt kan fylla upp och ha bra kontroll över det. Sen ska jag slänga på ett wakeboardtower. Vill ha det nya hydrauliska zft5p tornet från mastercraft, Vet inte om de går att få tag på eller om de ens passar på min båt men är jävligt sugen på de iaf! Sen så köpte jag båten i oktober bara en vecka innan jag åkte till Australien och jag kom hem förra veckan så har inte haft tid att prova den.. Vet inte om den kommer dra lite åt sidan när man köra så att jag behöver fenor för att göra den mer stabil. Har inte så mycket erfarenhet om de.. Sen vill jag ha en wedge platta men vet inte heller om de kommer funka på denna modellen i och med att drevet sitter i röven och inte med axel undertill.. Så jag får se hur lång tid de skulle ta för en firma att fixa detta. Tror de blir ett torn och ballasttankar till att börja med för att sen hur båten fungerar med det.

Nämnde inte de ovan men de är en Glastron 255 GXL, 26ft 4.3l v8 volvo penta, 2,80m någoting bred inte helt 100% säker ;)

Så jag vill gärna ha tips också om va som är nödvändigt och bra att slänga på båten för att få den 100% awesome wakeboard båt.

Cheers!

Wakeboardutrusta båten
Sälj båten och köp en renodlad wakeboardbåt, blir nog lika dyrt om du ska få allt det där gjort på firma.

Wakeboardutrusta båten
Tror du verkligen det? :/ Kom över båten jävligt billigt så har en del pengar jag kan lägga på den utan att förlora något när jag säljer den..

Wakeboardutrusta båten
Gör såhär. Köp et jobe torn till 10000 kr. dom är universala och passar till stortsett alla båtar. Ett mastercraft torn passar troligen inte till din båt. Sen köpar du ett gäng säckar. kom till Nocomply. Vi har ett gäng beggade liggande. då har du ett ganska billigt setup som du kan se hur bra det funkar. Fenor behövs inte på den typen av båt och en wegde är bara glömma.
Tornet monterar man på 3 timmar.

Tillbaka
Topp