Wanaka (Nya Zeeland) i sommar, någon?

menvafaan

Ny medlem
Jag är helt galet sugen på att dra iväg till Nya Zeeland i höst, och inleda resan med ett par månades skidsäsong i Wanaka!

Några här ifrån som tänkt dra dit i sommar, alternativt några som liksom jag känner för att åka ner men inte har några att dra ner med? Hojta till i så fall. :)

/Sebastian

tjena!

Har du kikat ngt på boende eller så?

Vi är nämligen 4-5st från Luleå som tänkte dra ner dit i början av aug och vara där i 2månader typ.

Dock har vi inte löst ngt boende, som om man får låna tråden och fråga om det är någon vänlig skäl som har någon vetskap om bra boende runt Wanaka så skulle det vara guld värt!

Abredal sa:
tjena!

Har du kikat ngt på boende eller så?

Vi är nämligen 4-5st från Luleå som tänkte dra ner dit i början av aug och vara där i 2månader typ.

Dock har vi inte löst ngt boende, som om man får låna tråden och fråga om det är någon vänlig skäl som har någon vetskap om bra boende runt Wanaka så skulle det vara guld värt!
om de va mej du menade: så planerar jag att köpa en billig bil(helst en campervan)i christchurch. åka med till wanaka, och förhoppningsvis hyra ett billigt rum av nån privatperson. annars blir det nog lite nätter i bilen varvat med nätter på vandrarhem:)

Hej alla!

Jag har nyligen avslutat en säsong i Whistler och är sugen på mer, så jag är också på väg ner t Wanaka om några veckor och tänkte stanna ungefär tre månader. Så jag är gärna med och delar boende. Nån som har nåt på gång redan i slutet på juli/början på juli?

/J

Jeg skal også ned til wanaka i sommer. Norsk gutt på 24 som drar i slutten av juli/begynnelsen av august og blir der til slutten av oktober. Behøver også boende der nede, så hvis noen har ledig plass så er jeg veldig interessert!

/vegard

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp