Whistler 04!!! Vilka ska dit..

skibum2004

Ny medlem
Vet att detta skrivits många gånger, men kan vi försöka göra en seriös lista nu.

När åker ni?
Vart ska ni bo?
Hur många är ni?
Eventuellt hur kan man få tag på er?

Vi åker 4personer, Fredrik, Fredrik, Erik, Marcus. Den 6 jaunary till 30april, bor i Creekside på Vale Inn...

Jag ska dit, med spinko o hans bror.
Vi har 1 plats över i lägenheten om någon är intresesrad ?!
Vi bor i Whistler Village, var exakt vet jag inte... mail just nu ere som gäller men hoppas vi har telefon i lägenheten, e ju gratis att ringa lokalt i whistler =)

jeg skal!
drar den 11 januar å hjem den 4 april..
foreløpig bor jeg på shoestring lodge..
du kan nå meg på Lars_J_K@hotmail.com eller +4795050478 (helst meldinger siden det er dyrt å ringe..)

Jag ska dit!
drar 9e januari och blir där i 9veckor
åker själv till att börja med och kommer antagligen att bo i stoney creek iaf till en början.
finns på
steflax@hotmail.com

är även intresserad av att dela boende med ngn...

Snart är de dax!!!
Jag ska dit 12 Januari och blir där till slutet av april
börjar med att bo på shoestring lodge

jag nås på bjornanttila@yahoo.se

Tjenis,

jag ska dit och åker den 14 Januari och stannar två månader, letar boende för fullt.

Om ni skulle råka ha en sovplats över eller en lite soffa eller vet någon annanstans där det är ledigt så sänd gärna ett mail.
Eller bara en liten plats de första dagarna om det inte ordnat sig till på torsdag. Betalar själklart,

Ha det gott, Karin

l00_lan@l.kth.se

Jag kommer den 3 feb. Bor på Shoestring i början. Mycket intresserad av att dela lägenhet. Åker hem april/maj.
Staffan
stabj@hotbrev.com

Jag och min kära flickvän Pernilla åker till Vancouver nu på tisdag den 20e januari, tänkte skida omkring i tre månader. Vi har inegn stans att bo än så länge, men tänkte väldigt optimistiskt att "det löser sig nog..." Så om någon får tag på något boende som de vill dela ett par månader så är vi gärna med! Så... nu borde vi ju vara minst fyra stycken som letar boende, vilket betyder att egentlgien kan vi hyra något tillsammans?

david

Tillbaka
Topp