Whistler 07/08, Officiella boende tråden

[Söker]

2 platser. Ankommer 14 november stannar till mars april nån gång.

Vi är två tjejer i 20 års åldern som letar boenden för fullt nu, har inte hittat
något lämpligt än, så om det är någon som har två säng platser att hyra ut
vore det toppen! eller finns det några andra som vill hjälpa till och leta boende tillsammans med oss?

Hör av er på min mail om ni har några förslag. malenahedin@hotmail.com

[Söker]

Två platser från och med den 19 december.
Ett lugnt men glatt par som kommer stanna till slutet av april.

Någon som vill dela?

[Söker]

Någon som vill dela?

[Söker]

1 plats December t.o.m. Mars

Jag är kille på 25 år, ordningssam. Lätt att bo med andra. Van att dela boende.

Hör av er på mail/msn: olangu@hotmail.com

/Andreas

Senast ändrad:
[Söker]

2 platser

Vi är ett normalt, trevligt, rökfritt par som söker någonstans att bo i Whistler från 1 November. Räknar med att stanna till slutet på April/början på Maj. Åker först och främst dit för att åka skidor samt jobba.

[Söker]

rum, säng, soffa, golv, sittplats? ca jan-maj, fruktansvärt flexibel och sanslöst trevlig. vad mer kan man önska sig?

KOM AN! pernilla-olsson@hotmail.com

(FInnes)

1 plats, lägenhet i Creekside. Tillgänglig i 3 veckor (30dec - 25 januari). Hyra 650 CAD för hela perioden.

Jag delar lägenheten med tre svenska killar, men har inte möjlighet att komma dit förän 25 januari.

Perfekt för dig som vill ha säkrat boende vid ankomsten, och vill leta efter något annat på plats!!

Kontakta mig via mail: ida_sofia_marshagen@hotmail.com

[Finnes]

2 platser, 1 Nov - 30 April.

Del i lägenhet i Village. SKI IN/SKI OUT Fint och fräscht. Fullt utrustat kök. Balkong. KabelTV, Internet, stereo, DVD. Tillgång till pool, bubbelpool och tvättmaskin. Eldstad. $750/månad inklusive utils.

Missa inte detta kanontillfälle! Hör av er redan idag för det är bråttom.

Rökfritt.

Senast ändrad:
Hejsan, jag är lite förvirrad av den här sidan. Men vi är jätteintresserade! Ska försöka skriva i din gästbok. / Anna och Malena

[Eventuellt finnes]

Lägenhet för fyra mellan 1dec -30 april. Ligger centralt. Vi är två snowboardåkande killar som behöver två till till boendet. priset är 15600CAD$ för hela perioden delat på 4 personer.

Senast ändrad:
[Sökes]
två killar som kommer vara i whistler i januari och ca 1 månade framåt för att sen dra vidare med bil i landet.

Letar okomplicerat boende. Filt + matta = perfekt

så om du vill dra ner hyran och ha tillgång till bil ett tag i jan - feb, hör av dig!

[Söker]

1 Plats.

Kommer vara i whistler fran och med den 10 December fram till 15 April, kan tanka mig betala fran 1 dec - sista April.

Just nu svensk immigrant i Oslo som slitit ihop pengar for att dra ner till whistler. Flexibel soft positiv livsinstallning. Letar efter liksinnade i ett boende =)

Tjena, vi åker upp från LA (250mil) med min rumskompis truck på springbreak slutet av mars / början på april... Tänkte om någon har tips om var man ska bo billigt och bra i whistler över en vecka. tja

[söker]
hej hej!

Är forfarande på jakt över ett boende för två från och med den 23 nov framtill mars april nån gång.. så alla som hittar något de kan tänka sig att dela med oss får väldigt gärna höra av sig...

Är det nån som är i whistler nu och kan berätta hur boende läget ser ut för tillfället?

ajaaa skriv mer än gärn, även om ni inte har något boende men kommer åka i samma veva så vi kan leta ihop:)
skriv här eller på min mail: malenahedin@hotmail.com

ha det gött!

Olangu sa:
[tips]

Hej! Ser att det är väligt många som söker boende trots att de är 3-4 stycken och ska stanna hel säsong. Jag tycker alla borde gå in på http://www.piquenewsmagazine.com/pique/index.php?cat=C_Classifieds och leta lya. De extra platser ni får kan ni ju annonsera ut här.

För övrigt så söker jag fortfarnde 1 plats från 14e december till sista februari.

/Andreas
Har säkert skickat 50 mail till ägare av lägenheter/hus i olika storlekar, gått bet på allt hittills...
Enligt dem som är där och har "koll" så är det extremt uppbokat i år, mye folk den här säsongen...

[Söker]
Två dalatöser söker boende i Whistler, åker dit 23 november och stannar fram tills april någongång ungefär. Hör gärna av er om ni har någon ledig plats eller om ni känner för att leta boende tillsammans.

Hoppas vi ses! / Anna

[FINNS]

en plats i en lägenhet från 20 nov. personen måste vara över 24 och kommer bli den som skriver på kontraktet då vi andra är 20 resp 21 och kontrakthållaren måste var över 24 år..
Vi är två svnska tjejer och en dansk kille som hittade anonsen om lägenheten..

lägg till mej på msn om ni är intresserade så vi snabbt kan bestämma något! msn: malenahedin@hotmail.com

aastrid sa:
[Söker]

Någon som vill dela?
HEJ! jag är en kille på 22 år och ska till Wistler den 1 Januari! men har ej boende
jag röker ej eller nått sånt vi jätte gärna att ni hör av er. =)
oskarnorberg85@gmail.com

[söker]
HEJ! jag är en kille på 22 år och ska fara till Wistler den 1 Januari.
jag har tänkt stanna där tidigast den 1 November.
Är en öppensinad person som alltid vill träffa nytt folk.
Jag är öppen för alla ideer och vill apsolut att du hör av dig på:

oskarnorberg85@gmail.com
MVH: Oskar Norberg

Jag tokletar boende för full, men hittar inga bra sidor som man kan hitta boende på?
Nån som har nått bra tipstex. bra sök ord eller liknade

kram folkens!

Mall sa:
[söker]
hej hej!

Är forfarande på jakt över ett boende för två från och med den 23 nov framtill mars april nån gång.. så alla som hittar något de kan tänka sig att dela med oss får väldigt gärna höra av sig...

Är det nån som är i whistler nu och kan berätta hur boende läget ser ut för tillfället?

ajaaa skriv mer än gärn, även om ni inte har något boende men kommer åka i samma veva så vi kan leta ihop:)
skriv här eller på min mail: malenahedin@hotmail.com

ha det gött!
Hej!

jag är i Whistler nu, med boendet och hela kittet.

Just nu är det den sämsta perioden att få boende för det är typ 1000 tals australiensare här nu, alla försöker få boende och jobb.

Den bästa perioden för att hitta något är typ i början av oktober, och tidigare såklart. I fall ni försöker hitta något boende nu, måste ni typ punga ut 800cad/månad minst för något halv taskigt boende och läge. Men såklart vissa kan ha tur!

Kortfattat: Läget är så lågt det kan vara typ!

Senast ändrad:
men 800 cad, det gör ej nått jag kan liksom allt för att typ få såva i en garderåb.
hör av dig =)
MVH: oskarnorberg85@gmail.com

oskar85 sa:
men 800 cad, det gör ej nått jag kan liksom allt för att typ få såva i en garderåb.
hör av dig =)
MVH: oskarnorberg85@gmail.com
Nej. du fatta fel, jag har inget boende åt dig, Jag säger bara hur situationen ligger till här. Mall ville veta hur situationen var här och jag gav han ett svar på frågan.

Sorry ifall du missuppfattade, men jag har inte boende för dig sorry

[Söker]
1 plats. Ankommer i januari nån gång, stannar så länge det finns plats o pengar. Rök och snus fri jibber / puder snowboard åkare som är sugen på o testa något nytt. Har sässongat både i sälen och st.anton. Van vid större boenden och inte rädd för att lyfta skurmoppen eller diskborsten. Skicka gärana ett mess på antonbrunberg@hotmail.com om det finns något intresse. Tack på förhand /anton

BUMP!

Söker fortfarande boende!

Vore helt kungligt om jag kan få sova på någons golv åtminstonde första helgen (14, 15, 16e dec) till man lärt känna lite folk. Ni får cash!

Hör av er om ni vet något!

/Andreas

Same here!

Kommer upp till vancouver 9 dec direkt till whistler ifall någon kan erbjuda sig ett par nätter, pengar är inget problem.

[ FINNES ]

2 platser i lägenhet i upper village.
Från slutet av december till slutet av maj.

Vi är två damer som letar efter rumskompisar som
vet hur man uppför sig. Skriv ett mail om dig själv
om du är intresserad, samt varför vi ska välja dig!

[söker]

Tjenare alla sköna männsikor.
Vi är två hetrosexuella lirare som spontant köpte en flygbiljett till whistler och är helt inställda på att göra säsong. Anländer 9jan och flyger hem 20 april.
Arbetsvisum är på g. Prio: Puderpump och kalas.
Allt är av intresse, maila till för mer detaljer och kontakt, rapeter@gmail.com

[söker]

1plats för en glad skidåkande kille på 21år.

Anländer den 12/1 och åker hem 17/4. Men om det är någon som har boende att erbjuda från t.ex. 20/1-14/4 går även det bra!

(sökers)
från 5 januari till sista februar
hej hej 26 årig tjej boende i oslo som skulle vara tacksam för ett hörn någonstans januari och februari.
är tacksam för hjälp
luna
luna_ashe6@hotmail.com

Tillbaka
Topp