whistler 07-08

DanneL

Medlem
whistler 07-08
någon hjälpsam där ute som skulle kunna ge mig lite tips på bra ställen där man kan leta bostad i whistler för vintern?

eller rent utav bara ge mig någe tips inför resan kanske?

//Daniel
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp