Whistler 2005/2006.

Johnett

Ny medlem
Whistler 2005/2006.
Har stora funderingar på att dra till Whistler antingen hela säsongen eller 3 månader. Ni som är helt 100% på att hänga på ni skriver ett inlägg på tråden. Jag tänkte 4-5 pers kanske. beroende på boendet. Jag har en sida som ordnar med boende. Det är lite tajt om platser till boendet om jag inte är helt ute och seglar. Så bestäm er gärna snart.

Inlägg i tråden för mer info eller MSNa mig, johnabrahamsson@hotmail.com

Ha de fint !

Whistler 2005/2006.
Tjena!
Hade tänkt säsonga nu till vintern och hade tänkt mig St Anton eller Chamonix i första hand men har inte tänkt på Whistler. Låter väldigt sjysst men vet du hur det är med jobb där borta?? är det lätt att fixa boende så skulle det vara jävlit grejt...

Whistler 2005/2006.
Jag och två polare är i ungefär samma situation som dig Johnett.. Vi ska till Whistler i vinter. Vi är lite oense i gruppen. En vill bara åka i två-tre månader medan jag och den andra siktar på en hel säsong. Har pengar så det räcker för två-tre månader nu men skulle behöva jobba där för att har råd med en hel säsong.

Som talesman för vår lilla grupp kan jag säga att vi är mycket intresserade. Om det inte finns plats för alla oss tre hos dig kanske du kan dela med dig vilken sida du kan fixa boende på. Min mail finns är doc_greenthumb@msn.com

Vi är 99% säkra..Det enda som kan stoppa mig benbrott och liknande.

Min två kompisar är signelinho och herring här på freeride..

Ha d..//Hugo

Whistler 2005/2006.
Lycka till att jobb i kanda, man behöver arbetsvisa för att få laglig anställning. Hur det ligger till med svartjobb vet jag inget om dock, men det lär vara svårare att hitta.

Tillbaka
Topp