Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Carl-OskarCalleballee sa:Jag är i whistler nu, och jag ska definitivt tillbaka nästa år!
följ med!!!!!Annai sa:<3<3<3<3<3 Whistler
vill tillbaka
nice, när hade du tänkt åka dit?sjokeckset sa:Det verkar vara en hel del som ska dit ändå. Kul! Ska dit jag med!![]()
Slutet på november lutar det åt. Du då?Braces sa:nice, när hade du tänkt åka dit?sjokeckset sa:Det verkar vara en hel del som ska dit ändå. Kul! Ska dit jag med!![]()
Jag har inte riktigt planerat om jag ska, men det lutar åt att jag åker, i så fall blir det i mitten av oktober för att hitta jobb innan ALLA kommersjokeckset sa:Slutet på november lutar det åt. Du då?Braces sa:nice, när hade du tänkt åka dit?sjokeckset sa:Det verkar vara en hel del som ska dit ändå. Kul! Ska dit jag med!![]()
![]()
Brukar de va lätt att fixa jobb? Är lite inne på att boka med Workandtravelcompany. Men om de e lätt att fixa själv känns de ju lite onödigt.Braces sa:Jag har inte riktigt planerat om jag ska, men det lutar åt att jag åker, i så fall blir det i mitten av oktober för att hitta jobb innan ALLA kommer![]()
Vet inte om det är "lätt", men om man är ute och söker jobb "på riktigt" så lär det inte vara så svårt, man kanske inte ska vara så kräsen baramolleee sa:Brukar de va lätt att fixa jobb? Är lite inne på att boka med Workandtravelcompany. Men om de e lätt att fixa själv känns de ju lite onödigt.Braces sa:Jag har inte riktigt planerat om jag ska, men det lutar åt att jag åker, i så fall blir det i mitten av oktober för att hitta jobb innan ALLA kommer![]()
nee för fan, kräsen e ja inteBraces sa:Vet inte om det är "lätt", men om man är ute och söker jobb "på riktigt" så lär det inte vara så svårt, man kanske inte ska vara så kräsen bara![]()
Själv åker jag solo. Det känns nästan som det är det jag vill göra, ser det lite som ett äventyr och som ett tillfälle att lära känna nya människor. Så jag tycker absolut inte du ska låta dig avskräckas av den tankenhavreboll sa:Jag ska till kanada i november eller december om allt går som det skall (klart det gör). Tyvärr har resesällskapet kommit på pluggtankar så står själv just nu vilket inte känns ultimat. Dock känns whistler lite puderhets, vart ska folk denna vinter. Drar alla whistler eller är det några som ska åka till andra ställen?
Be honom skicka extra bilder av stället, det bör han kunna göra inom en relativt kort varsel om han faktiskt har tillgång till stället. Sen så kan ni säga att ni helst inte vill betala in deposition i förväg, inte förrän ni kommit dit och sett stället. Han kommer säkerligen köra med "hurry up theres 5 groups standning in line" men det kan man nog ta med en nypa salt, han vill bara stressa upp er då.Fiaochlotta sa:Vi håller just nu på och letar boende för fullt och är brutalt taggade! Dock undrar jag om det är någon av er som gjort en säsong tidigare och skaffat boende innan avresa som har några tips om hur man undviker att bli lurad? Hur kan man kolla om hyresvärden är fake? Har ju inte så stor lust att langa stora summor till någon man inte känner. Just nu har vi kontakt med en dude om en lägenhet och det verkar liksom liiite för bra för att vara sant. Hur vet man!?
Verkar inte finnas öppna flyg längre, får dra ett ombokningsbart då kostar det lite till typ 1-2 lax om du vill boka om. Du får ringa och fråga alla flygbolag har inte ombokningsbara biljetter.willtillwhistler sa:ska dit med en brud och 3 killar!kommer bli asfett! Nån som vet hur man bokar öppen hembiljett? och har tips på super billigt boende? <3
Du får väl åka dit hur mycket du vill sålänge du inte tänkt jobba.ssofia90 sa:Var i Whistler 09/10 och hade den bästa tiden nagonsin! Använde då working holiday visum. Någon som vet hur det är med att skaffa ett nytt visum för Kanada? Har hört att det ska vara svårt men skulle göra mycket för att få åka tillbaka dit! :D