telemark_anders
Ny medlem
Whistler över jul
Kommer att tillbringa julen och nyår i Vancouver.
Är det någon som vet hur snötillgången brukar vara i Whistlre slutet av december.
Kan man räkna med knädjup puder eller blåis?
Så man vet om det är lönt att släpa med sig telislaggen över atlanten!!
Är det någon som vet hur snötillgången brukar vara i Whistlre slutet av december.
Kan man räkna med knädjup puder eller blåis?
Så man vet om det är lönt att släpa med sig telislaggen över atlanten!!