Whistler över jul

Whistler över jul
Kommer att tillbringa julen och nyår i Vancouver.
Är det någon som vet hur snötillgången brukar vara i Whistlre slutet av december.
Kan man räkna med knädjup puder eller blåis?
Så man vet om det är lönt att släpa med sig telislaggen över atlanten!!
 
Whistler över jul
Jag var där (2002/2003) över jul nyår två veckor och då snöade det praktiskt taget varje dag, men det var två speciella veckor fick jag höra lite senare, men det var grymt. Men blåis kommer du nog slippa.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp