Hej,
självklart jag vill vara med och dela boende,
jag åker den 14 Jan och stannar i två månader.
Letar boende för fullt och kan tänka mig att dela på något.
När åker du?
Har du redan hittat boende men vet om någon ledig sovplats, sänd gärna ett mail.
Ha det gott, Karin
l00_lan@l.kth.se
0704-933125