Whistler

qvenner

Ny medlem
Whistler
tja

Har som mål för nästa år att softa loss i Whistler. Jag och hittils en polare har bestämt oss för att ta oss till detta pudermecka! Sen tänker jag inte förneka att en hel del tid kommer att spenderas i parken!

Nån som är sugen på att följa med?? Vi tänkte ragga ihop ett gäng på ca 6 pers. Boendet är ju rätt så dyrt.. men "the more the merrier??" eller? Skicka ett mail eller svara bara rätt av i forumet.

Out

Whistler
jag är jättesugen!
är dock helt pank just nu och ska göra roliga saker i sommar så de ekonomiska förutsättningarna är inte helt bra...
men om jag håller mig till min plan kommer jag att jobba som en hund i höst för att sedan åka till vintern.

var i Banff för ett par år sedan, nog för att det var den sämsta vinter de haft på evigheter men jag är ändå sugen på att åka tillbaka. jag är mer åt mountainriderhållet än parken men man vet juh aldrig...

så jag kan inte i säga nu att jag är säker på att jag kommer åka (dit) om jag säger det.

sugen på att hänka är jag allafall...

Whistler
Tja, jag o en polare pratade om att dra över ett par veckor 04/05, han kör bräda o jag skidor så vi är sugna på att snacka ihop oss med några andra..

Whistler
softa loss i whistler är mitt mål, men nästa år ska jag och några polare någon annanstans, men jag ska till whistler nån gång.

Whistler
Hej hej!
Jag å min polare (vi är två tjejor 82, 83) ska bumma nästa år. Vi har pratat om Whistler, så det där låter ju bra. (Vi åker bräda.) Det enda som känns som ett hinder är väl att det verkar vara lite för dyrt i whistler. Vet ni nåt om det??? har hört att s-kort ska gå på 11000... Men om boendet går att få ner och mataffärerna inte tar ut hutlösa priser är vi nog väldigt sugna. Får väl hålla kontakten med er å så.
Pis.

Whistler
Säsongskortet kostar "bara" ca 8500.- om man köper det tidigt Early bird, tror det var i oktober nångång. Så man måste ligga ute med lite pengar ett tag, men man sparar iaf ett par tusen......good luck

Whistler

tänkte också återvända till Whistler nästa säsong.
ska slava ihop pengar genom att rensa fisk i norge var det planerat.
har nån till som är intresserad så nu e det bara boende som saknas.
säsongskortet e väl "rimligt" och jag tyckte matpriserna låg på samma nivå som i sverige.
ju fler desto billigare!

Tillbaka
Topp