Whiteout Åre eller Östersund?

sberg

Medlem
Någon som vet var man kan köpa Whiteout i åre eller Östersund. Även intressant med andra orter.

Lånar tråden:
Någon som vet var man kan få tag i en lista på alla återförsäljare i Sverige? Eller om det är några fler svenska webbutiker (än Zoovillage och Skistore) som säljer Whiteout?

skistore säljer whiteout, fast då är det ju på internet. rätt många som lagt ner whiteout nu dock, tror jag, iom att de gått i konkurs. sista säsongen nu skulle jag tro.

Senast ändrad:
Ja,jag såg att skistore har whiteout, men dom hade inte rätt storlek på jackan.
Om dom gått i kk så förstår jag, för det verkar svårt att hitta deras grejer.Men dom har fortfarande hemsidan kvar.

soffiiaa sa:
Ja,jag såg att skistore har whiteout, men dom hade inte rätt storlek på jackan.
Om dom gått i kk så förstår jag, för det verkar svårt att hitta deras grejer.Men dom har fortfarande hemsidan kvar.
ja, de körde på fjolårskollektionen ett år till innan de lägger ner helt, vad jag förstått. så, det finns fortfarande kläder, men antagligen inte lika många butiker som köper in ett märke som slutar produceras till nästa säsong.

De är inte i KK utan kommer med en ny kollektion nästa säsong. De brukar inte producera nya kläder varje säsong.

Allt enligt ett mail när jag undrade. Fick svar av Norröna son förövrigt äger WhiteOut.

The-Man sa:
De är inte i KK utan kommer med en ny kollektion nästa säsong. De brukar inte producera nya kläder varje säsong.

Allt enligt ett mail när jag undrade. Fick svar av Norröna son förövrigt äger WhiteOut.
jo, jag känner till att norröna äger whiteout. men flera butiksägare jag diskuterat saken med säger samma sak. många olika bud i frågan dock, men har norröna sagt att de ska fortsätta med en ny kollektion så är det la så.

anledningen till att det blivit som det blivit är ju att whiteout inte alls dragit in så mycket som man hoppats, vad jag förstått.

Nä, det måste ju vara svårt att få ihop det när man inte hittar deras grejer nånstans.Jag har googlat i timmar..

Tillbaka
Topp