Windows movie maker.... Hjälp..

bassboost

Ny medlem
Tjenna, hoppas ni orkar läsa igenom det här och kanske kan hjälpa mig.
Jo det är så här, jag håller på mycket med windows movie maker och jag tycker ju själv att jag är hyffsat duktig på sådant där. Men nu har det blivit problem med min windows movie maker, d.v.s att när jag skall spara som film-fil så går det inte eftersom att det antingen är för lite utrymme och så var det något annat.

Men jag har testat att spara i en annan map men det gick inte heller, så jag blev rasande, förbannad alltså. Jag körde ner ett nyare program av windows movie maker, men nu började det cepa sig helt och hållet det hänger sig och stängs ner så jag kan inte göra varken det ena eller det andra. Efter det letade jag som en galning efter ett annat "Redigerings" program, men hittade inget vettigt. Men hittade jag något så fattade jag inte någonting utav det.

Så mina frågor är, vad gör jag för fel? Finns det något annat program jag kan använda?
Något jag slipper köpa bara något jag kan redigera filmklipp lägga till lite musik i bakgrunden o.s.v, hade vart jätte tacksamt eftersom att jag behöver det för att få upp mina betyg..

Om det är för lite utrymme räcker väl det väl inte med att byta mapp, utan att byta hårdisk alt. att rensa lite på den du har?
Att det hackar kan ju också bero på att din dators minne och utrymme börjar ta slut. Checka din hårdisk och gör en diskdeframentering om det behövs.

Testa ladda ner Vegas det är i princip lika enkelt. www.download.com

Tillbaka
Topp