winter jam final

karromedk

Ny medlem
winter jam final
Någon som vet vart jag kan kolla på finalen från winter jam? Var där själv men jag vill ändå kolla på tv-inspelningen...
Kunde inte hitta nått på svt:s webb-tv :S

winter jam final
Phil Cassabon kom 3:a, btw. varför körde inte Wallisch, va där o åkte på railsen men kolla 2:a o 3:e finalomgången o Wallisch körde inte på nått av dom???!!!

E det någon som vet om man kan raila där imorgon? En sak som jag tänkte på är att det är ganska onödigt att bygga och satsa så mycket pengar för så "lite". Det e ju ett grymt evenmang, menar bara att man borde ju ta tillvara lite bättre på tillfället.

winter jam final
M-attee sa:
Phil Cassabon kom 3:a, btw. varför körde inte Wallisch, va där o åkte på railsen men kolla 2:a o 3:e finalomgången o Wallisch körde inte på nått av dom???!!!

E det någon som vet om man kan raila där imorgon? En sak som jag tänkte på är att det är ganska onödigt att bygga och satsa så mycket pengar för så "lite". Det e ju ett grymt evenmang, menar bara att man borde ju ta tillvara lite bättre på tillfället.
han kvala väll inte då antagligen,

Håller med dig faktiskt, Borde försöka ragga till sig mer sändnignstider och mer hype, kanske inte så du mena men jag tkr det.

winter jam final
1: pk 2: jon 3: cassabon 4: dumont.

pk förtjänade vinsten. han stompade sönder sista hoppet.

BTW: lite tråkigt att jon istortsett körde samma trick genom hela finalen. På hans tävlingar fick man ju inte göra samma så han borde ju föra med gott exempel:)

winter jam final
patriknorling sa:

BTW: lite tråkigt att jon istortsett körde samma trick genom hela finalen. På hans tävlingar fick man ju inte göra samma så han borde ju föra med gott exempel:)
Först : fan vad jag skriver mkt nu!

Sen : Jon körde samma trick 2 ggr, Man fick inte köra samma trick två ggr så poängen på den sämsta flippen han gjorde räknades inte, de var ju så att två åk räknades. u see?

winter jam final
A_N_D_R_E sa:
casabon stavas det faktiskt (A) inte med två s =D
på svt sändningarna stavade dom casabon med 2 s, så kan vara därför folk sitter och skriver det. tror det var under tv sändningarna iaf... imarsetired, så kan ha glömt vart ja såg det. men ja, det är med 1 s... meningslöst. gah.

winter jam final
Pizzaaugust sa:
patriknorling sa:

Sen : Jon körde samma trick 2 ggr, Man fick inte köra samma trick två ggr så poängen på den sämsta flippen han gjorde räknades inte, de var ju så att två åk räknades. u see?
först: va?

Sen: för mig som inte e så insatt på hur trick ser ut så såg det ut som samma förutom att han drog ett till varv på 2 av dom.

winter jam final
patriknorling sa:
Pizzaaugust sa:
patriknorling sa:

först: va?

Sen: för mig som inte e så insatt på hur trick ser ut så såg det ut som samma förutom att han drog ett till varv på 2 av dom.
jag menar inte att hata så du verkar aggresiv så lugna dig nu,

Vad jag menar är att han gjorde samma trick 2 ggr, men poängen räknas inte. Ja tricken liknade varandra men godkändes på samma sätt som dom hade gjort på joi since det var ett varv till på ena.

winter jam final
synd att henke kom så långt ner på listan... han slutade ju som 7a.. :( om han hade satt sin 14 så skulle han ju ligga runt top 5.

winter jam final
1.Pk hunder
2.Jon olsson
3.Philip cassabon
4.Jacob wester
5.Simon dumont
6.Aleksander aurdal
7.Gus kenworthy
8.Henrik harlaut
9.JF houle
10.Ian cosco
11.Richard permin
12.Oscar Scherlin

Allt är taget från winter jams egna hemsida.

winter jam final
Tycker inte dom lever upp till namnet King of Style riktigt då jag tycker det är mer än "spin to win" tävling. Kanske borde byta namn till King of Spin eller ngt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp