Winter jam!

R-Eriksson

Ny medlem
Winter jam!
Skriv av er om winter jam!
Vad tyckte ni?
Vann rätt person? osv.

Personligen tycker jag att de var sjuuukt trist att inte Wester satte sina åk.

Winter jam!
Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!

Winter jam!
Rullator sa:
Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!
Va? Lät sjukt oschyst...

Winter jam!
Rullator sa:
Håller med!! De var inte speciellt trevliga heller...

Winter jam!
ja antar att dom tog bort boxen o battleshipen eftersom det va sjuukt lite snö i landningen till dom och dom inte vill pröjsa om springmattorna går sönder...

Winter jam!
tyckte det var synd att inte bdog knep första platsen, jag är oxå besviken på wallisch som gör en sw 10a och släpper grabben nästan direkt ist för en stompad sw dub 10 så han kunde placerat sig högre upp!

helvete vilken uppvisning av 14 åriga oscar wester oxå!

Winter jam!
jag tycker att det ska gå att hålla kickarna även i 10+. dom höll sjukt mycket bättre på maren railjam. bara att salta sönder. annars vare grymt, lite mycket folk så man stod å blev kall, men vafan, sånt som händer när många är åksugna :D

Winter jam!
Rullator sa:
Aleeex sa:
vem fan hade byggt kickarna till railseN???????? katastroff är bara förnamnet.......
Sveriges bästa shapare, det var 10+ klart att kickarna blir dåliga...
jag menar inte bara snön....dom stog lätt 1 meter ifrån (gap) railet och sjukt snärtig kick. kul för brädåkarna. syntes ganska tydligt tycker jag. då nåra av dom bästa unknown-railåkarna inte ens kunde leverera.

Winter jam!
mitt första winter jam nånsin och det var grymt roligt :) tycker dock att det borde vara lika mkt skidåkning som snowboardåkning...

Winter jam!
Kollade på tv:n och tyckte att det var en bra tävling, synd bara att knappt några satte sina hopp i snowboardklassen.
Märkte dock att jag har noll koll på skidor:p
Tyckte han med den löjligt stora gula tröjan med hängslen var väldigt average, men tydligen hörde han hemma i toppen;)

Winter jam!
Det kommer aldrig bli "rättvist" på dessa tävlingar, folk kommer alltid tycka olika i slutändan.
Förövrigt tycker jag Andreas var värdig vinnare:)

Winter jam!
jag tycker det är kul att jon olsson skyller på henrik om poängen, Jon har ju ingen stil. Harlaut har check på vad stil är, ingen ide att tjafsa med honom om det

Winter jam!
fattar inte vad jon klagar över... han sätter 1 hopp lägger sig i dem andra.
dom enda grabsen han gör är japan och sunkiga saftys, klart som korvspad att han inte placerar sig högre

Tillbaka
Topp