Winter jam!

abe-87

Ny medlem
Till er som haft åsikter om blandannat railparken så kan jag bara säga att ni ska vara glada att Winterjam blev av!
Snön smälte med ca1cm i timmen hela nätterna, och mkt snabbare under dagarna. Matti med volontär crew slet som djur för att få tag i snö och få upp den i backen. att dom fick ta i snö nog att hålla railparken öppen är sjukt starkt jobbat.

Men för övrigt var det ett sjukt kul och lyckat event! Jag var där i egenskap av ljusdesigner/tekniker för stora backen.

ekebom

Ny medlem
RasmusHenriksson sa:
Rullator sa:
Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!
Håller med!! De var inte speciellt trevliga heller...
Höll mest till i rampen hela tiden, men när jag väl var nere för att kolla till railsen så skötte ni det fan inte snyggt, o nu syftar jag framförallt på alla p12:eek:r som körde skidor.. Inte helt oväntat att vi fick ta bort dem!

Senast ändrad:

Michael-G

Ny medlem
ekebom sa:
RasmusHenriksson sa:
Rullator sa:
Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!
Håller med!! De var inte speciellt trevliga heller...
Höll mest till i rampen hela tiden, men när jag väl var nere för att kolla till railsen så skötte ni det fan inte snyggt, o nu syftar jag framförallt på alla p12:eek:r som körde skidor.. Inte helt oväntat att vi fick ta bort dem!
Vi sa till er ett antal gången att inte trampa över läcktaren med skidor. Många lyssnade inte, så vi fick ta bort dom. David är väll inte så glad över att betala alla skador som blir.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp