Trebor
Ny medlem
Winter jam!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trebor sa:5:25E_D sa:Nån som vet var man kan se Oscar Westers kangrooflip?
VAd heter låten som börjar 5.08 ?![]()
Hampe_ee sa:hahaha, den heter riverside... lyssna inte på den snälla.Trebor sa:5:25E_D sa:Nån som vet var man kan se Oscar Westers kangrooflip?
VAd heter låten som börjar 5.08 ?![]()
Höll mest till i rampen hela tiden, men när jag väl var nere för att kolla till railsen så skötte ni det fan inte snyggt, o nu syftar jag framförallt på alla p12:or som körde skidor.. Inte helt oväntat att vi fick ta bort dem!RasmusHenriksson sa:Håller med!! De var inte speciellt trevliga heller...Rullator sa:Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!
20 sa dem till mig och nekade mig och mia polare att köpa inträde....R-Eriksson sa:Det var väl ändå 18?Flerkz-J-K sa:jag tycker det var kasst att det var 20årsgräns på efterfesten!
kan försäkra er om att det var 18, va där själv såThe_duke sa:20 sa dem till mig och nekade mig och mia polare att köpa inträde....R-Eriksson sa:Det var väl ändå 18?Flerkz-J-K sa:jag tycker det var kasst att det var 20årsgräns på efterfesten!
du va fett grym på att shapa landningen asså.......ekebom sa:kan försäkra er om att det var 18, va där själv såThe_duke sa:20 sa dem till mig och nekade mig och mia polare att köpa inträde....R-Eriksson sa:Det var väl ändå 18?
18år med biljett, 20år utan biljett!ekebom sa:kan försäkra er om att det var 18, va där själv såThe_duke sa:20 sa dem till mig och nekade mig och mia polare att köpa inträde....R-Eriksson sa:Det var väl ändå 18?
Vi sa till er ett antal gången att inte trampa över läcktaren med skidor. Många lyssnade inte, så vi fick ta bort dom. David är väll inte så glad över att betala alla skador som blir.ekebom sa:Höll mest till i rampen hela tiden, men när jag väl var nere för att kolla till railsen så skötte ni det fan inte snyggt, o nu syftar jag framförallt på alla p12:or som körde skidor.. Inte helt oväntat att vi fick ta bort dem!RasmusHenriksson sa:Håller med!! De var inte speciellt trevliga heller...Rullator sa:Blev lite sur på dom som hade hand om railsen, tog bort flatboxen och battleshipen. När det stod 50 sugna skid/snowboard åkare. King of style var sjukt nice! B-DoG GoN3 WilD!