jonathan_chips
Ny medlem
X-games 13 åkarlista!
Hur tänkte du nu?RailReppin sa:X games är bara för sell outs, hoppas inte wallisch är med, typ den enda sköna skidåkaren tillsammans me hornbeck.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänkte du nu?RailReppin sa:X games är bara för sell outs, hoppas inte wallisch är med, typ den enda sköna skidåkaren tillsammans me hornbeck.
Smart grabb... jag ville att du motiverar ditt statement att x-games är för sellouts.RailReppin sa:läs vad jag skrev igen och försök lista ut de
Visst är det, med tanke på att i stort sett alla som inte är med ändå kör US Open. Vad tror du det beror på? Tror bara Travis Heed skulle passa det...RailReppin sa:X games är bara för sell outs, hoppas inte wallisch är med, typ den enda sköna skidåkaren tillsammans me hornbeck.
kan ju inte göra de mer tydligarejonathan_chips sa:Smart grabb... jag ville att du motiverar ditt statement att x-games är för sellouts.RailReppin sa:läs vad jag skrev igen och försök lista ut de
De är i finland föratt filma handrails med level 1 , inga tävlingar :D det finns väl många orsaker föratt wallisch inte deltar. Tror han satsar på att filma istället för tävlingarphhille026 sa:men han har väll redan kört några gånger? vare inte en edit han var med i typ nyss? tom craack.NeeWTF sa:Lär nog ha läkt ihop ganska bra till X-Games.. Men Dew Tour i helgen kanske blir svårtH-T sa:han har brutit nyckelbenet
EDIT: läste nu att han e i finland , tror han skulle köra lite där , typ nån tävling eller nåt.
Hehe bland de roligaste jag läst på freeride. Världens största tävling för dom extrema sporterna har precis blivit en sellout att ställa upp i..!!!RailReppin sa:kan ju inte göra de mer tydligarejonathan_chips sa:Smart grabb... jag ville att du motiverar ditt statement att x-games är för sellouts.RailReppin sa:läs vad jag skrev igen och försök lista ut de
Eller så kan det ha något att göra med att US open är en öppen tävling där alla får delata och X-games blir ett fåtal inbjudna?Setermaan sa:Visst är det, med tanke på att i stort sett alla som inte är med ändå kör US Open. Vad tror du det beror på? Tror bara Travis Heed skulle passa det...RailReppin sa:X games är bara för sell outs, hoppas inte wallisch är med, typ den enda sköna skidåkaren tillsammans me hornbeck.
Det va ju bara 4 åkare förra året också eller , kanke kör samma upplägg i år , känn lite skumt att inte HH och Wallisch är med :S ?Kruxelidux sa:tror inte direkt listan är klar.. 4 åkare i bigair liksom....
Jag har verkligen ingen aning om hur han skulle klara sig i en Slope Styletävling, vilket jag inte antar att du heller har. Vem vet killen kanske sitter inne på en lika överjävlig stil i luften. Du har antagligen rätt, men det är ju svårt att döma en kille som pratktiskt taget försvunnit från rampljuset.OlofM sa:Eller så kan det ha något att göra med att US open är en öppen tävling där alla får delata och X-games blir ett fåtal inbjudna?Setermaan sa:Visst är det, med tanke på att i stort sett alla som inte är med ändå kör US Open. Vad tror du det beror på? Tror bara Travis Heed skulle passa det...RailReppin sa:X games är bara för sell outs, hoppas inte wallisch är med, typ den enda sköna skidåkaren tillsammans me hornbeck.
Vill inte vara taskig mot Travis Heed, men helt ärligt, om han skulle tacka nej vore det bara för att han skulle veta att varje annan deltagare skulle ge honom så mycket pisk!
Har jag fel?
lolRailReppin sa:X games är bara för sell outs, hoppas inte wallisch är med, typ den enda sköna skidåkaren tillsammans me hornbeck.
rättelse: ...försvunnit i jackan.Setermaan sa:Jag har verkligen ingen aning om hur han skulle klara sig i en Slope Styletävling, vilket jag inte antar att du heller har. Vem vet killen kanske sitter inne på en lika överjävlig stil i luften. Du har antagligen rätt, men det är ju svårt att döma en kille som pratktiskt taget försvunnit från rampljuset.OlofM sa:Eller så kan det ha något att göra med att US open är en öppen tävling där alla får delata och X-games blir ett fåtal inbjudna?Setermaan sa:Visst är det, med tanke på att i stort sett alla som inte är med ändå kör US Open. Vad tror du det beror på? Tror bara Travis Heed skulle passa det...
Vill inte vara taskig mot Travis Heed, men helt ärligt, om han skulle tacka nej vore det bara för att han skulle veta att varje annan deltagare skulle ge honom så mycket pisk!
Har jag fel?
Visst du har en poäng där, självklart grundar jag bara mina åsikter på vad jag har sett av honom!Setermaan sa:Jag har verkligen ingen aning om hur han skulle klara sig i en Slope Styletävling, vilket jag inte antar att du heller har. Vem vet killen kanske sitter inne på en lika överjävlig stil i luften. Du har antagligen rätt, men det är ju svårt att döma en kille som pratktiskt taget försvunnit från rampljuset.OlofM sa:Eller så kan det ha något att göra med att US open är en öppen tävling där alla får delata och X-games blir ett fåtal inbjudna?Setermaan sa:Visst är det, med tanke på att i stort sett alla som inte är med ändå kör US Open. Vad tror du det beror på? Tror bara Travis Heed skulle passa det...
Har jag fel?