X-games 13 åkarlista!

X-games 13 åkarlista!
RailReppin sa:
X games är bara för sell outs, hoppas inte wallisch är med, typ den enda sköna skidåkaren tillsammans me hornbeck.
Visst är det, med tanke på att i stort sett alla som inte är med ändå kör US Open. Vad tror du det beror på? Tror bara Travis Heed skulle passa det...

X-games 13 åkarlista!
phhille026 sa:
NeeWTF sa:
H-T sa:
han har brutit nyckelbenet
Lär nog ha läkt ihop ganska bra till X-Games.. Men Dew Tour i helgen kanske blir svårt
men han har väll redan kört några gånger? vare inte en edit han var med i typ nyss? tom craack.

EDIT: läste nu att han e i finland , tror han skulle köra lite där , typ nån tävling eller nåt.
De är i finland föratt filma handrails med level 1 , inga tävlingar :D det finns väl många orsaker föratt wallisch inte deltar. Tror han satsar på att filma istället för tävlingar

X-games 13 åkarlista!
RailReppin sa:
jonathan_chips sa:
RailReppin sa:
läs vad jag skrev igen och försök lista ut de
Smart grabb... jag ville att du motiverar ditt statement att x-games är för sellouts.
kan ju inte göra de mer tydligare
Hehe bland de roligaste jag läst på freeride. Världens största tävling för dom extrema sporterna har precis blivit en sellout att ställa upp i..!!!
Kanske bättre att åkarna håller sig hemma och enbart kör lite railjams med polarna. De skulle ju verkligen göra att sporten får mer uppmärksamhet och att halfpipe på skidor kommer med i OS programmet så småningom... vad blir nästa sellout? Vara med i MSP och PBP i filmer kanske, ha sponsorer eller kanske att ha stavar.. de måste ju vara sellout nästa år!?

Tummen upp!

Senast ändrad:
X-games 13 åkarlista!
Setermaan sa:
RailReppin sa:
X games är bara för sell outs, hoppas inte wallisch är med, typ den enda sköna skidåkaren tillsammans me hornbeck.
Visst är det, med tanke på att i stort sett alla som inte är med ändå kör US Open. Vad tror du det beror på? Tror bara Travis Heed skulle passa det...
Eller så kan det ha något att göra med att US open är en öppen tävling där alla får delata och X-games blir ett fåtal inbjudna?
Vill inte vara taskig mot Travis Heed, men helt ärligt, om han skulle tacka nej vore det bara för att han skulle veta att varje annan deltagare skulle ge honom så mycket pisk!

Har jag fel?

X-games 13 åkarlista!
OlofM sa:
Setermaan sa:
RailReppin sa:
Eller så kan det ha något att göra med att US open är en öppen tävling där alla får delata och X-games blir ett fåtal inbjudna?
Vill inte vara taskig mot Travis Heed, men helt ärligt, om han skulle tacka nej vore det bara för att han skulle veta att varje annan deltagare skulle ge honom så mycket pisk!

Har jag fel?
Jag har verkligen ingen aning om hur han skulle klara sig i en Slope Styletävling, vilket jag inte antar att du heller har. Vem vet killen kanske sitter inne på en lika överjävlig stil i luften. Du har antagligen rätt, men det är ju svårt att döma en kille som pratktiskt taget försvunnit från rampljuset.

X-games 13 åkarlista!
richard permin
candide thovex
henrik harlaut
tom wallisch
bobby brown
thomas dolpads ( 5a förra året i slope eller nått sånt ju:S? )

oscar sherlin kanske skulle passa

X-games 13 åkarlista!
BOOOBBYY!!! woho

hörde att jossie wells tweakat till knät lite.. och vet inte om de gör att han inte kan köra? stod på ns iallafall.. behöver ju inte stämma..

X-games 13 åkarlista!
Setermaan sa:
OlofM sa:
Setermaan sa:

Har jag fel?
Jag har verkligen ingen aning om hur han skulle klara sig i en Slope Styletävling, vilket jag inte antar att du heller har. Vem vet killen kanske sitter inne på en lika överjävlig stil i luften. Du har antagligen rätt, men det är ju svårt att döma en kille som pratktiskt taget försvunnit från rampljuset.
rättelse: ...försvunnit i jackan.

X-games 13 åkarlista!
Setermaan sa:
OlofM sa:
Setermaan sa:

Har jag fel?
Visst du har en poäng där, självklart grundar jag bara mina åsikter på vad jag har sett av honom! ;)

Tillbaka
Topp